استاندار اردبیل گفت: در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات نقش اساسی را کارگران ایفا می کنند و پیشرفت و توسعه کشور مدیون کارگران است.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در همایش کارگران استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگران در راستای نشاط اجتماعی، چرخه تولید و صنعت گام بر می دارند، قطعا کارشان نوعی عبادت است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذار حمایت از قشر کارگر و افراد کم درآمد است افزود: اگر سرمایه گذاران حمایت نشوند، قطعا محلی برای اشتغال ایجاد نخواهد شد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از مجمع نمایندگان استان اردبیل که مثل ید واحد دولت محلی و سرمایه گذاران را حمایت می کنند گفت: دغدغه نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان و مدیران دستگاه های اجرایی ایجاد اشتغال برای بیکاران و حمایت از دلسوزان توسعه و پیشرفت یعنی سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

بهنام جو افزود: در سال جاری تعداد ۲۰ هزار فرصت شغلی برای افراد جویای کار در استان اردبیل که برش استانی و شهرستانی مشخص شده ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری سال "حمایت از کالای ایرانی" نام نهاده شده است افزود: کالای ایرانی را همان کارگران ایرانی تولید خواهند کرد و کارگران اولین قشری هستند که به شعار سال جامه عمل می پوشانند.

انتهای پیام/ح

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی برای افراد جویای کار در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.