با مخترعین ایرانی؛

همه شهر را برای یافتن گمشده خود بسیج کنید

یکی از استارت آپ‌های کشور سایتی را طراحی کرده است که از طریق آن می‌توانید اشیای گم شده خود را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین شیوه پیدا کنید.

اشیای گمشده خود را در کوتاه‌ترین زمان در اینترنت پیدا کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش بنیانی که این شرکت‌ها تولید کردند را معرفی کند.

همه ما حداقل یک بار برایمان اتفاق افتاده است که یک وسیله را گم کرده و به دنبال پیدا کردن آن باشیم؛ گاهی اوقات هم به دلیل آن که نمی‌توانیم آن وسیله را پیدا کنیم برای همیشه با آن خداحافظی می‌کنیم. معمول‌ترین روش برای یافتن یک وسیله گم شده آگهی دادن است که البته این راه علاوه بر هزینه بالا  کارآیی چندانی ندارد زیرا افراد بی‌توجه به آن از کنارش می‌گذرند.

یکی از استارت آپ‌های کشور برای رفع این مشکل سایتی را طراحی کرده است که از طریق آن می‌توانید اشیای گم شده خود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین شیوه پیدا کنید.

پیدا کردن اشیای گمشده در کوتاه‌ترین زمان

این سایت کامل‌ترین سامانه برای جستجوی وسایل گم شده است و شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه بسیار کم می‌توانید کالای گم شده خود را پیدا کنید.

هریک از هموطنان می‌توانند آگهی خود را در این سایت ثبت کنند، خواندن آگهی‌ها به شما کمک می‌کنند تا کالای گم شده خود را پیدا کنید.

آگهی‌های قدیمی تنها در یک منطقه از شهر ثبت می‌شد که امروز با گسترش علم و فناوری این مشکلات برطرف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.