محرومیت مدارس غیزانیه از تجهیزات برودتی

بخشدار غیزانیه از محرومیت 40 مدرسه در این بخش از تجهیزات برودتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، بخشدار غیزانیه با اشاره به فرسودگی تجهیزات برودتی 40 مدرسه در این بخش بیان داشت: از تعداد مدرسه مذکور، تجهیزات 15 مدرسه نیاز به تعویض فوری دارند و آموزش و پرورش باید این تجهیزات را تامین نماید.

وی با بیان اینکه سال گذشته 30 مدرسه تازه تاسیس در بخش غیزانیه افتتاح شدند، تصریح کرد: از این تعداد 4 مدرسه فاقد تجهیزات بوده و دانش آموزان در این مدارس با کم ترین امکانات مشغول به تحصیل هستند.

وی درخصوص مدرسه نوساز حمیره در غیزانیه که تصاویر درس خواندن دانش آموزان آن در حیاط مدرسه در فضای مجازی منتشر شده است و کولر ندارد اذعان داشت: دانش آموزان این مدرسه در گرما درس می خوانند و خوشبختانه با پیگیری های انجام مقرر گردید شرکت نفت مارون کولرهای این مدرسه را تامین نماید.

بخشدار غیزانیه با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه 2 وظیفه پیگیری برای تامین تجهیزات مدارس را دارد، افزود: با وجود پیگیری ها و ارسال آمار دانش آموزان و اعلام نیاز مدارس، متاسفانه تاکنون نتیجه ای از سوی آموزش و پرورش اعلام نشده است.

این مقام مسئول به اعلام آمادگی شرکت تعاونی دهیاران غیزانیه برای کمک به خرید کولر اشاره و اظهار کرد: وظیفه اصلی پیگیری و تامین این کولرها با آموزش و پرورش و اداره نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس است، ضمن اینکه خواستار کمک و همکاری نیکوکاران برای تجهیز مدارس این بخش هستیم.

انتهای پیام/گ

مدارس غیزانیه کولر ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.