شهردار خاش خبر داد

تلاش برای بهسازی ورودی‌های شهر خاش

شهردار خاش گفت: عملیات بهسازی مسیر‌های ورودی شهرخاش در دست اقدام است و اکنون پروژه بهسازی مسیر میدان شهدای جهاد تا ناصرآ باد در حال اجرا قرار دارد.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طرح بهسازی ورودی‌های مختلف خاش توسط نیرو‌های شهرداری در دست اقدام است که یکی پس از دیگری به عرصه‌ی ظهور میرسند و اکثریت این پروژه‌ها در ۲ باند انجام میشود.

وی افزود: با توجه به وضعیت نامناسب جداول بلوار و میادین و آسفالت چندین اکیپ از شهرداری بصورت هم زمان در این ورودی‌ها قرار میگیرند و با هدف گذاری‌های انجام شده از سوی شورای شهر و شهرداری در افق ۱۴۰۰ در این دوره شاهد بهره برداری از این ورودی‌ها خواهیم بود.

تمندانی بهسازی ورودی شهرخاش از مسیر سنگان را یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب ورودی مسیر سنگان و مشکلات ایجاد شده برای رفت و آمد مردم این پروژه بسیار حائز اهمیت میباشد.

شهردار خاش مبادی ورودی شهر را یکی از عناصر کلیدی ساختار کالبدی و فضایی شهر‌ها دانست و تصریح کرد: گردشگران از طریق مبادی ورودی وارد شهر میشوند و در واقع اولین تصویر از شهر که در ذهن تازه واردین نقش می‌بندد و ذهنیتی که ایجاد می‌کند که میتواند بصورت نگرش مثبت یا منفی تلقی شود.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر شهرداری در خصوص انجام پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در محدوده این شهر اظهار داشت: شهرداری در دوره اخیر پروژه‌های مهمی را به اتمام رسانده و یا در حال اجرا دارد که از جمله آن، ساماندهی ورودی‌های شهر در چندین نقطه است.

تمندانی تصریح کرد: جاده سنگان باتوجه به راه ارتباطی به میرجاوه و زاهدان و مرز یکی از پرتردد‌ترین جاده‌های خاش به شمار می‌رود و با عنایت به اینکه سالانه انبوهی از مسافران و گردشگران از این جاده برای عزیمت به خاش و نیز جنوب استان استفاده می‌کنند که میطلبد این مسیر از جلوه و چشم اندازی مناسبی برخوردار باشد.

انتهای پیام/ع

اجرای عملیات بهسازی مسیر‌های ورودی شهرخاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار