هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا

اینتر 2 - یوونتوس 3/کامبک رویایی بانوی پیر در شب عجیب جوزپه مه آتزا

یوونتوس با یک کامبک تاریخی در سن سیرو، موفق شد تیم اینتر را در دربی ایتالیا شکست دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حساس ترین دیدار هفته سی و چهارم رقابتهای سری آ ایتالیا، تیم های اینترمیلان و یوونتوس از ساعت 23 و 15 دقیقه دربی ایتالیا را در ورزشگاه جوزپه مه آتزای شهر میلان برگزار شد که در یکی از جذابترین دیدارهای چند سال اخیر این دو تیم ، تیم یوونتوس با نتیجه سه بر دو رقیب سنتی خود را شکست داد. مسابقه ای که برای هر دو تیم اهمیت فوق العاده زیادی از لحاظ جدولی نیز داشت. یووه رقابت سختی با ناپولی برای قهرمانی دارد و به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت؛ اینتر نیز رقابت تنگاتنگی با رم و لاتزیو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و باید همه دیدارهایش را تا انتهای فصل ببرد تا از کورس عقب نیفتد.

این دیدار از همان ابتدا جذاب آغاز شد و تیم یوونتوس در دقیقه 13 توسط داگلاس کاستا وینگر برزیلی خود به گل رسید. در ادامه و دو دقیقه پس از گل ماتیاس وچینو بازیکن اینتر با حرکتی خشن با استوک کفش روی ساق پای مانژوکیچ رفت و داور مسابقه ابتدا به او کارت زرد داد اما پس از بازبینی صحنه از طریق VAR کارت زرد را پس گرفت و به بازیکن اینتر کارت قرمز مستقیم داد تا کار نراتزوری برای بازگشت به مسابقه خیلی سخت شود.

اما در نیمه دوم به یکباره افعی ها به بازی برگشتند ؛ در دقیقه 52 ابتدا مائورو ایکاردی کاپیتان آرژانتینی اینتر، یکی از گلها را پاسخ داد  و با ضربه سر  از روی سانتر ارسالی کانسلو از ضربه آزاد، بازی را به تساوی کشاند. دقیقه 52 نیز بارزالی مدافع با تجربه یووه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان اسپالتی در کمال ناباوری دو بر یک از بیانکونری پیش بیفتند.

پس از این گل یووه که اصلا دلش نمی خواست قهرمانی را مقابل تیم 10 نفره اینتر از دست بدهد،سراپا حمله شد و آلگری نیز تعویض های هجومی را آغاز کرد. فشار یووه بالاخره در دقیقه 86 نتیجه داد و خوان کوادرادو با یک و دو با دیبالا وارد محوطه جریمه اینتر شد و از زاویه ای کاملا بسته توپ را در حالتی نامتعادل توپ را وارد دروازه حریف کند تا هندانوویچ که چند دقیقه قبل یک سیو خوب مقابل ضربه کاشته دیبالا داشت، گلی عجیب دریافت کند. یووه خیلی زود گل سوم را هم به ثمر رساند. روی سانتر دیبالا از ضربه کاشته، گونزالو هیگواین دروازه میزبان را برای بار سوم باز کند تا گلی تقریبا شبیه به ایکاردی، هموطن خود در تیم مقابل به ثمر رسانده باشد. دیبالا نیز که از دقیقه 61 وارد زمین شده بود با دو پاس گل خود ، بازی درخشانی ارائه کرد تا از فشار انتقادات روی او کم شود.

بانوی پیر در چند دقیقه پایانی مسابقه نیز مقابل حملات اینتر دوام آورد تا به یک پیروزی فوق العاده ارزشمند در یک مسابقه مهیج دست یابد.

یووه با این پیروزی 88 امتیازی شد تا فاصله خود را با ناپولی رده دومی پیش از مسابقه این تیم با فیورنتینا که یکشنبه برگزار می شود به چهار امتیاز افزایش دهد. اینتر نیز با 66 امتیاز  در رتبه پنجم باقی مانده و شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمتر شد و باید منتظر بازی لاتزیو با تورینو بماند.

انتهای پیام/

پیروزی یوونتوس مقابل اینتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار