مدیر سازمان تعاون روستای استان کردستان:

۱۳ سیلو به سیلو‌های استان کردستان افزوده می‌شود

مدیر سازمان تعاون روستای استان کردستان گفت: در راستای افزایش سیلو‌های استان ۱۳ سیلو در استان در حال اخذ مجوز هستند که از این تعداد ۳ سیلو به شهرستان سقز اختصاص دارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، احمد ذکریایی نژاد در نشست هم اندیشی تشکل ها، نمایندگان بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان‌های تابعه با رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: نگرش علمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی کردستان علمی و همسو با سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی است که به عنوان یک ظرفیت برای این بخش موفقیت آمیز است.
وی افزود:تشکل‌های کشاورزی به عنوان مشاورین بخش کشاورزی نقش مهم و تاثیر گذاری در روند اجرای سیاست‌های این بخش دارند.
مدیر سازمان تعاون روستای استان کردستان با اشاره به اینکه کمبود انبار مانع خرید گندم نیست گفت:در شهرستان‌ها فرمانداران، مسئولان شرکت غله و جهاد کشاورزی با بازدید‌های مکرر از مراکز خرید نواقص را بررسی و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع این نواقص اقدام می‌شود.
ذکریایی نژاد عنوان کرد: با پیگیری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری در راستای افزایش سیلو‌های استان ۱۳ سیلو در استان در حال اخذ مجوز هستند که از این تعداد ۳ سیلو به شهرستان سقز اختصاص دارد.
وی یاداورشد:در تشکیل تعاونی‌های شیلاتی هیچ محدودیتی وجود ندارد حتی تعاونی‌های شیلاتی می‌توانند تغیراتی در اساس نامه‌ها اعمال کنید.
مدیر سازمان تعاون روستای استان کردستان بیان کرد: در راستای حفظ امانت نظارت اعضای تعاونی‌های روستایی بر امور مالی و اعتباری تعاونی‌ها ضرورت دارد.
انتهای پیام/م

نقش تاثیر گذار تشکل‌های کشاورزی در اجرای سیاست‌های بخش کشاورزی

برچسب ها: کشاورزی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.