رئيس پليس آگاهی استان اصفهان:

پرونده سارق داخل خودرو در اصفهان بسته شد

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيری 2 سارق حرفه ای و کشف 200 ميليون ريال اموال مسروقه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي اظهار داشت: در پي شكايت چند شهروند مبني بر سرقت داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان ،شناسايي سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ خسروي افزود:با بررسي کارآگاهان مشخص گرديد 2 سارق با پرسه زني در سطح شهر خودرو هايي که ايمني لازم را نداشتند شناسايي و اقدام به سرقت از داخل خودرو و صندوق عقب خودرو هاي پارک شده در کنار خيابان مي کنند.

وی بیان داشت : ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند هر 2 سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه در تحقيقات سارقان به سرقت 200 میلیون ریال اموال از داخل خودروی شهروندان اعتراف کردند اظهار داشت: سارقان خودرو هاي مورد سرقت خود را که اکثرا فاقد تجهيزات ايمني و دزدگير بودند را شناسايي و از آنها سرقت مي کردند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه متهمان به مراجع قضائي تحویل داده شدند ،به همشهريان توصيه کرد: هنگام ترك خودرو خود دقت کنند که درها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير ،سوئيچ مخفي ،قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل بازدارنده مجهز نمايند. وسايل شخصي (کيف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد نگذاريد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.