نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی آخرین وضعیت شرکت هپکو در سازمان خصوصی سازی خبرداد.

آخرین وضعیت شرکت هپکو در سازمان خصوصی سازی بررسی می‌شودبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین وضعیت شرکت هپکو امروز در سازمان خصوصی سازی بررسی می‌شود.

کریمی افزود: هفته گذشته در جلسه‌ای با حضور جمعی از کارکنان و مدیران شرکت هپکو، مسائل و مشکلات موجود در این شرکت و دغدغه‌های به حق کارگران شریف آن مطرح و بررسی شد؛ و با توجه به درخواست و تاکید نمایندگان کارگران عزیز هپکو، قول دادم که در اولین فرصت ممکن، شرایط برگزاری نشستی را در تهران با حضور افراد موثر، بویژه استاندار مرکزی، رییس سازمان خصوصی سازی کشور و نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی فراهم نمایم.

وی اضافه کرد: در همین رابطه با پیگیری‌های انجام شده این جلسه برای امروز یکشنبه ٩ اردیبهشت ٩٧ هماهنگ شده و به امید خداوند این نشست با قید فوریت انجام خواهد شد.

تصمیمات لازم برای نحوه اداره امور شرکت هپکو اتخاذ می‌شود

رییس مجمع نمایندگان با گرامیداشت هفته کارگر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خالصانه کارگران باشرافت و متعهد استان مرکزی در عرصه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی، اظهار امیدواری کرد در جلسه مذکور با بررسی آخرین وضعیت شرکت هپکو، تصمیمات لازم برای نحوه اداره امور این شرکت در بخش‌های مالکیت و مدیریت اتخاذ و چشم انداز مدونی برای آینده تولید در کارخانه هپکو ترسیم شود.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی حاکم بر شرکت هپکو در شرایط کنونی، بیان کرد: تاکید بنده و دیگر مسئولان استان در این جلسه، پرهیز از وقت کشی، بکارگیری راهکار‌های مناسب و استفاده از منابع مالی مورد نیاز و اتخاذ تصمیمات عاجل برای فعال شدن تولید در این شرکت صنعتی است.

ضرورت انعقاد قرارداد‌های تولیدی جدید و گسترده برای رونق تولید هپکو

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بطور قطع پیگیری همه جانبه در زمینه انعقاد قرارداد‌های تولیدی جدید با ارزش ریالی وسیع و گسترده برای رونق تولید و ایجاد درآمد در این شرکت ضرورت دارد.

وی با اشاره به آسیب‌های جدی و ویرانگر وارد شده به شرکت هپکو در طی مدت حدود ۱۰ سال گذشته و رسالت و وظایف قانونی سازمان خصوصی سازی در قبال این شرکت بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت کنونی آن تاکید کرد.

کریمی اظهار داشت: عموم مردم اراک بویژه کارکنان شریف شرکت هپکو از سازمان خصوصی سازی انتظار دارند تا با اتخاذ تصمیمی منطقی و فوری، وضعیت بحرانی و خسته کننده موجود در این شرکت را خاتمه داده و این شرکت را از حالت بلاتکلیفی خارج نماید و با ایجاد رویکرد و موضعی واحد و منسجم بین همه مسئولان و افراد موثر در تصمیمات مربوط به شرکت هپکو، زمینه لازم برای تقویت فرآیند تولید در این شرکت و رفع بلاتکلیفی موجود در آن را فراهم کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.