دبیر علمی هشتمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده مطرح کرد:

جای خالی دانشگاهیان در حوزه سیاست گذاری خانواده

موتابی گفت: جای متخصصان دانشگاهی در سیاست گذاری خانواده خالی است و باید با مشارکت دانشگاهیان در صدد کاهش آسیب‌های خانواده باشیم.

جای خالی دانشگاهیان در حوزه سیاست گذاری خانوادهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشته موتابی دبیر علمی هشتمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده دراین کنگره و چهارمین جشنواره ملی خانواده پژوهشی که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: نخستین کنگره آسیب شناسی خانواده در سال 83 و پس از آن دو سال یک بار توسط پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است و علی رغم مشکلات اجرایی و مالی با توجه به اهمیت خانواده پژوهش‌های این حوزه را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: تبادل دانش و اطلاعات و پژوهش درحوزه خانواده امری حیاتی است که با بالا بردن سطح استانداردهای مقالات و ارائه پنل‌های تخصصی می‌توانیم در این حوزه گام برداریم.

موتابی افزود: مقالات خوب پژوهشی توسط پژوهشگران و علاقمندان حوزه خانواده به دبیرخانه هشتمین کنگره ملی آسیب شناسی و چهارمین جشنواره ملی خانواده پژوهشی ارائه شده است که امید داریم با تبدیل ایده به عمل گام اساسی در حوزه ارتباط خانواده و کاهش آسیب‌های خانواده برداریم.

دبیر علمی هشتمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده اظهار کرد: توانایی نیروهای علمی برگرفته از نظرات پژوهشگران است واین نیروها می‌توانند گام مهمی در ارتقای خانواده بردارند، امیدواریم سیاست گذاران حوزه خانواده نیز از مشارکت متخصصان دانشگاهی بهره مند شوند.

وی افزود: محورها و موضوعات هشتمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده و چهارمین جشنواره ملی خانواده پژوهشی موضوعات مربوط به خانواده و جامعه است که اگر متولیان امر خانواده در این حوزه مشارکت داشته باشند شاهد جریانات خوبی در موضوع خانواده خواهیم بود.

موتابی در پایان گفت: نظرات تخصصی و عالمانه متخصصان دانشگاهی در هر عرصه‌ای راهگشای بسیاری از مشکلات است و امیدواریم در بحث آسیب شناسی خانواده و خانواد پژوهشی نیز شاهد تحقق پیدا کردن یافته‌های پژوهشگران و ارتقای نظام خانواده و سلامت روان جامعه باشیم.

انتهای پیام/

برگزاری هشتمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.