ناظم الشریعه: حضور نیافتن تاسیسات دریایی در لیگ برتر سبب دلسردی سایر تیم‌ها می‌شود

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور نیافتن تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر سبب دلسردی سایر تیم‌ها می‌شود.

ناظم الشریعه:فکر نمی کنم مشکل تاسیسات دریایی مالی باشدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی آقایان فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تمرینات تیم ملی کشورمان  در هر هفته در مدت زمان 4 روز برگزار می شود و بازیکنان بعد از ظهر هر چهار روز به تمرینات فشرده به منظور رسیدن به آمادگی می پردازند.

گفتنی است بازیکنان در این برنامه آمادگی از لحاظ تاکتیکی تمریناتی را انجام می دهند  تا بتوانند پیشرفت خوبی را در آینده داشته باشند.

سعی می کنیم تا جوان هایمان را آموزش دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: سعی می کنیم تا با برگزاری بازی ها و همچنین اردو های آمادگی تیم ملی، بیشتر بر روی جوان هایمان تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم در آینده از آن ها به بهترین شکل بهره ببریم. این بازیکنان از بهترین های لیگ برتر فوتسال هستند که ما آن ها را برای تیم ملی در اختیار گرفته ایم، باید کاری کنیم تا آن ها بتوانند پیشرفت کنند تا در آینده نتایج خوبی بگیرند. 

همچنین ناظم الشریعه در رابطه با پیکره تیم ملی پس از  جوان سازی گفت: برای آنکه جوانان تیم ملی بتوانند پیشرفتی را داشته باشند و نتایج خوبی را بگیرند باید در میان آن ها یک بزرگتر باشد تا بتواند آن ها را در بهترین راه ممکن هدایت کند.

نباید تیمی با تجربیات فراوان همانند تاسیسات به این روز بیفتد

ناظم الشریعه افزود: نباید تیمی با تجربیات و افتخارات فراوان همانند تیم تاسیسات دریایی به این حال و روز بیفتد. این تیم برای کشورمان زحمات بسیاری کشیده است و من از این موضوع تاسف می خورم. باید بگویم فکر نمی کنم مشکل تیم فوتسال تاسیسات دریایی تنها مالی باشد زیرا شرکت تاسیسات دریایی پر درآمد بوده و می تواند مشکلات باشگاه فوتسالش را برطرف کند.

او در پایان گفت:  این کناره گیری باعث دلسردی در دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر کشورمان می شود  و امیدورام شرایطی ایجاد شود تا این تیم در لیگ برتر کشورمان باقی بماند.

انتهای پیام/

اظهارات  ناظم الشریعه در رابطه با شرایط تیم ملی فوتسال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار