شیائومی در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند می‌فروشد

شرکت چینی شیائومی که کار آن ساخت تلفن و گجت‌های هوشمند میباشد ادعا کرده است که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ میلیون تلفن همراه می‌فروشد.

شیائومی در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند می‌فروشدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت چینی شیائومی که فعالیت آن در زمینه تولید تلفن همراه ،تبلت و ساعت هوشمند میباشد، امیدوار است  در سال ۲۰۱۸  بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشد که این مقدار ۴۳ درصد بیشتر از فروش سال ۲۰۱۷ شیائومی می‌شود.

شیائومی در سال ۲۰۱۷ توانسته بود ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد. این احتمال نیز وجود دارد که شیائومی بتواند در سال ۲۰۱۸ گوشی‌های خودش را در بازار آمریکا هم بفروشد و به همین دلیل افزایش فروش خواهد داشت.

اما به نظر میرسد که  زمان مناسبی برای شیائومی نباشد که بخواهد در بازار آمریکا سهیم شود زیرا مدتیست که شرکت‌هایی مثل هواوی و ZTE به اتهام جاسوسی برای دولت چین، در کشور آمریکا به دردسر افتاده‌اند. گفته‌ شده گوشی‌های چینی از شهروندان آمریکایی جاسوسی می‌کنند.

بالا رفتن تولید شرکت شیائومی باعث می‌شود که شرکت‌هایی که قطعات مختلف مثل تراشه ، چیپست ، لنز و ... تولید می‌کنند هم با افزایش تولید مواجه شوند. از بین این شرکت‌ها مي‌توان به کوالکام با تراشه اسنپ‌دراگون اشاره کرد. گفته شده شرکت کوالکام در حال تولید اولین تراشه خودش با فناوری ۷ نانومتری میباشد.

شیائومی در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند می‌فروشد

انتهای پیام/

ادعای جدید شیائومی

برچسب ها: فناوری ، تلفن هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار