تقدیر از فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان

فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان در رشت تقدیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آئین تجلیل از فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان امروز با حضور فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی، مسئول ستاد اقامه نماز و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در نمازخانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

در این مراسم از مصطفی شریعتی رودسری به عنوان مولف و پژوهشگر برگزیده، حمید بلوری (مدیرمسئول انتشارات کتاب مبین) به عنوان ناشر برگزیده و سید ابوطالب حسینی‌نژاد (مدیرمسئول روزنامه پنجره نو) به عنوان رسانه برگزیده حوزه نماز در سال ٩٦ تقدیر شد.

افشین میرزایی، رضا گلچین و فرزین احمدی (۳ عکاس گیلانی که آثارشان در اجلاس سراسری نماز به نمایش درآمد) و علی ارکیان (دبیر همزمانی جشنواره "نماز و نیایش به روایت دوربین" در گیلان)، دیگر فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر استان بودند که در این مراسم از آن‌ها تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از برندگان مسابقه کتبی نماز در سال گذشته و فعالان نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری آئین تجلیل از فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا در منطقه بلوارگیلان رشت یک مسجد کوچک و ساده با هزینه کم در یکی از چند زمین اوقافی اگر موجود است درست کنید. ما مردم نمازخوان داریم ولی مسجد نداریم و مسجد امام رضا واقع در بلوار دیلمان هم برایمان دور است و پیاده نمیشه رفت.

با این کار آثار ما تاخر برای خود بخرید.