تیم بارسلونا توانست با پیروزی بر لاکرونیا به قهرمانی لالیگا برسد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته سی و پنجم لالیگا از ساعت 23 و15 دقیقه بارسلونا برای تثبیت زود هنگام قهرمانی در ورزشگاه ریازور به مصاف لاکرونیا رفت که در پایان با نتیجه 4 بر 2 مقابل میزبانش پیروز شد.

در ابتدا تیم کاتالانی روی پاس دمبله توسط کوتینیو (6) به گل نخست دست یافت،در دقیقه 37 پاس بیرون پای سوارز در اختیار مسی قرار گرفت که این نابغه آرزانتینی در محوطه شش قدم گل دوم تیمش را وارد دروازه لاکرونیا کرد تا آبی و اناری پوشان پیش از پایان نیمه نخست کار را یکسره کنند اما بر خلاف جریان بازی شاگردان سیدورف توانستند کمتر از 2 دقیقه بعد روی ضد حمله توسط لوکاس پرز به گل نخست خودشان برسند تا بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام برسد.

در نیمه دوم هم شاگردان سیدورف که دوست نداشتند به لیگ سگوندو ویژن سقوط کنند سراپا حمله شدند و موقعیت های بی شماری را روی دروازه تراشتگن تدارک دیدند و در دقیقه 63 بالاخره حملات بی شمار آنها جواب داد توسط امره کولاک به گل تساوی رسیدند تا دقایق پایانی بازی را با امیدواری بیشتری دنبال کنند.

دپورتیوو لاکرونیا 2_4 بارسلونا؛ با هتریک مسی، لالیگا تسخیر شد

در بیست دقیقه پایانی بازی کاتالان ها که دوست نداشتند بازی با همین نتیجه به پایان برسد،توسط لیونل مسی در دقایق 81 و 84  روی پاس  سوارز به 2 گل دیگر دست یافتند تا با خیالی راحت پنج دقیقه پایانی بازی را دنبال کنند،در نهایت بازی با همین نتیجه تمام شد.

در نهایت شاگردان والورده توانستند با این پیروزی در فاصله سه هفته مانده به پایان لالیگا هم بیست و پنجمین قهرمانی خودشان را در لالیگا بدون هیچ گونه شکستی جشن بگیرند و هم در کمتر از یک هفته به دومین قهرمانی خودشان در اسپانیا برسند، تا هفتمین عنوان قهرمانی خودشان را در 10 سال اخیر لالیگا جشن بگیرند.

دپورتیوو لاکرونیا 2_4 بارسلونا؛ با هتریک مسی، لالیگا تسخیر شد

همچنین شاگردان سیدورف هم با این شکست راهی لیگ دسته اول شدند.

در ضمن لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب مقابل لاکرونیا، توانست در 7 فصل متوالی لالیگا از مرز 30 گل عبور کند.

در جدول لالیگا بارسلونا با کسب 86 امتیاز قهرمانی زود‌هنگام خود را مسجل کرد و لاکرونیا هم با 28 امتیاز پس از مالاگا و لاس پالماس سومین تیم سقوط کننده لقب گرفت.

انتهای پیام/

نتیجه دیدار بارسلونا-لاکرونیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار