مرادی:شاگردانم به دنبال مدال جاکارتا هستند/حدادی افتخار دوومیدانی است

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: مرادی و کیهانی شرایط مناسبی دارند و تنها به کسب مدال در بازی‌های آسیایی فکر می‌کنند.

سجاد مرادی مربی تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت امیر مرادی و حسین کیهانی، دوندگان نیمه استقامت کشورمان بیان کرد: روز (شنبه) اردوی کیهانی و مرادی در کرمانشاه به پایان رسید. تمرینات منسجم در این اردو آمادگی آنها را فزایش داد و اکنون شرایط خوبی دارند. ۳۱ اردیبهشت هم برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ به دبی می روند. اطمینان دارم در این مسابقه سطح بالا رکورد ورودی بازی های آسیایی جاکارتا را هم کسب می کنند.

او ادامه داد: امیر مرادی و سجاد کیهانی ۱۰ روز پس از رقابت های دبی برای شرکت در مسابقه ای دیگر به سودان می روند. البته برنامه رقابت در مراکش هم برای آنها در نظر گرفته شده که این امر تاکنون قطعی نیست.

مرادی درمورد شانس بالای این ورزشکاران برای کسب مدال بازی های آسیایی بیان کرد: آنها شرایط مناسبی دارند و تنها به کسب مدال در بازی های آسیایی فکر می کنند‌. نخستین بار است که می بینم امیر و حسین تا این اندازه جدی تمرین می کنند و اطمینان دارم می توانند در جاکارتا نتیجه تلاش هایشان را ببینند.

مربی نیمه استقامت دو و میدانی کشورمان درباره احتمال تکرار رکورد شکنی حسین کیهانی در بازی های آسیایی اظهار داشت: در رقابت های مهم رکوردزنی دشوار است و این امر بستگی به ریتم مسابقه دارد. اگر این ریتم در روز برگزاری مسابقه مناسب باشد کیهانی دنبال رکوردشکنی می رود اما در حال حاضر تمریناتش را با هدف کسب مدال در بازی های آسیایی پیگیری می کند و تمرکز خاصی روی رکوردشکنی ندارد.

مرادی درباره رقیبان دوندگان نیمه استقامت ایران در بازی های آسیایی گفت: ۲ دونده قطر، دونده بحرین و در کل آفریقایی هایی که برای کشورهای عربی می دوند، رقیبان اصلی حسین کیهانی در ماده سه هزار متر هستند.

او در پایان درباره درخشش احسان حدادی در مسابقات تدارکاتی اخیر آمریکا بیان کرد: احسان بت و افتخار دو و میدانی ایران است و اطمینان دارم در بازی های آسیایی جاکارتا دیسک را بالای ۷۰ متر پرتاب می کند.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره آخرین شرایط دوومیدانی پیش از حضور در جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار