سوتی «شومن» های سعودی - آمریکایی در سیرک کشتی کج جده+ فیلم

سیرک سیاسی جده عربستان در قالب رقابت های کشتی کج، بزرگترین گاف ورزشی این روزهای عربستان در جهان شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعودی برای نخستین بار میزبانی (Royal Rumble)کشتی کج را بر عهده بگیرند رقابت‌هایی که در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده با حضورعلاقه مندان به این رشته برگزار شد رقابت های نمایشی که با انتقادات بسیار زیادی از سوی کاربران فضای مجازی در جهان مواجه شدند.

سوتی «شومن» های سعودی - آمریکایی در سیرک کشتی کج جده+ فیلم

در جریان این برنامه که به نوعی یک شوی تلویزیونی برای سرگرم کردن مخاطبان بود،  دو ورزشکار تبعه آمریکا با پرچم ایران وارد سالن مسابقات شدند و طبق هماهنگی های صورت گرفته از روز های قبل که یکی از اهداف این رقابت ها بود، آل سعود با پرداخت رقمی معادل 60 میلیارد تومان این دو تبعه آمریکا را وادار کرده اند که خود را ایرانی معرفی کنند و  در این رقابت نمایشی مقابل 4 جوان آماتور سعودی کتک بخورند.

بسیاری از کاربران فضای مجازی در سراسر جهان از نحوه میزبانی عربستان در برگزاری این رقابت که  تماما جنبه نمایشی داشت رضایت نداشتند و از روال غیر عادی مسابقات گله داشتند.

سوتی «شو من» های سعودی - آمریکایی در سیرک کشتی کج جده

 آل سعود با صرف هزینه گزاف بار دیگر با اهداف سیاسی از ورزشی استفاده کرد که اصلا در ایران ممنوع است و آل سعود با این روش رویاهای بزرگ خود که در دنیای واقعی برایشان میسر نیست را با یک مسابقه نمایشی به تصویر کشیدند و جالب اینکه کمپانی WWE که یک کمپانی آمریکایی است با وجود همه این انتقادات حاضر شده است بازی‌های خود را در این کشور برگزار کند تا از منابع مالی آن برخوردار شود.

آمریکا در روز های اخیر و با حضور بن سلمان در راس امور این کشور نهایت استفاده مالی را از شیوخ عربستانی کرده است و این موضوع این روز ها به ورزش نیز تعمیم یافته است.
چند اشتباه عربستان در این موضوع که بیشتر مشهود است نشان می دهد که دلار های سعودی باز هم با هدف پوچ و اقتصادی ایادی ترامپ به جیب آمریکا رفت و تنها عربستانی ها بودند  که با این نمایش مسخره دو سر باخت شدند.



سوتی «شو من» های سعودی - آمریکایی در سیرک کشتی کج جده

ابتدا اینکه ایران اصلا در این رشته فعالیتی ندارد که بخواهد ورزشکاری را به مسابقات اعزام کند.

دوم اینکه ورزشکاران حاضر در این رقابت 2 فرد تبعه آمریکا بودند و می بایستی با پرچم آمریکا در رقابت ها حضور می یافتند.

سومین موضوع حائز اهمیت این است که اگر چه کشتی کج یک ورزش نمایشی است اما این نمایش اندر نمایش بیشتر به مخاطبان نشان داد که ورزشکاران ضعیف عربستانی فقط در عالم نمایش می توانند به قویترین ها غلبه کنند.

نکته حائز اهمیت در مورد ورزش کشتی کج این است که این ورزش با هدف ترویج خشونت و حس برتری طلبی در آمریکا ابداع شد و اهداف اولیه این ورزش در چارچوب یک نمایش مسخره هنوز ادامه دارد.

محمود رشیدی رئیس فدراسیون های  ورزش های رزمی ایران در گفتگو با خبرنگار ما گفت:متاسفانه این مسابقات یک نمایش تبلیغاتی از سوی سازمانی آمریکایی به نام کمپانی WWE برای اولین بار در شهر جده عربستان با حضور 2 ورزشکار به نام های خسرو و آریا داوری برگزار شد،آنها سال هاست مقیم آمریکا هستند و در رقابتی شرکت کردند که برنده و بازنده آن از قبل مشخص بود  و به دلیل دلارهای رد و بدل شده و پشتوانه اقامت در آمریکا می بایستی این اتفاق می افتاد .

او ادامه داد: با وجودی که روال نیست پرچم بازنده کشور در سالن مسابقات به نمایش دربیاید.اما متاسفانه مسئولان این کمپانی به دلیل رسیدن به هدف خود که شکست ایران آنهم در فضای غیر واقعی بود ناجوانمردانه عمل کردند و با یک استراتژیک از قبل تعیین شده پرچم کشورمان را به نمایش گذاشتند  در صورتیکه این دو ورزشکار آمریکایی هستند و باید ملیت حال حاضر آنها در نظر گرفته می شد ، چرا که وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های رزمی حضور ورزشکاران با پرچم کشور را می بایستی تائید کنند و این اقدام به دلیل ممنوعیت این ورزش در ایران و البته آمریکایی بودن  این دو ورزشکار از گردن ایران ساقط است .

 رشیدی در ادامه گفت:آقایان از قبل و به صورت هدفمند دنبال این بودند تا به کشورمان هتک حرمت کنند با اینکه این مسائل نمی تواند خدشه ای به کشورمان وارد کنند و تنها دلار های آنها به باد می رود.

رئیس فدراسیون ورزش های رزمی درباره اینکه این اشخاص از چه طریقی در این مسابقات حضور یافتند،توضیح داد:نه آن طور که من شنیدم این 2 نفر برادرانی هستند که اقامت آمریکا دانرد و در یک تخلف بزرگ با پرچم ایران در این رقابت ها شرکت کردند چند که برنده و بازنده از قبل در کشتی کج مشخص است اما نشان دادن پرچم ایران به دور از شان و شخصیت میزبان مسابقات بود چرا که آنها می دانستند این دو ورزشکار ایرانی با توجه به مشکلات اخیر این یک سناریوی از پیش تعیین شده بود تا با این کارشان شخصیت ورزشکاران ایرانی را تخریب کنند.

او درمورد اینکه شنیده می شود این 2 برادر نزدیک به 60 میلیارد تومان برای این شکست پول گرفته اند،گفت:رقم دقیق این موضوع را نمی دانم اما مطمئنا مبالغ زیادی بین آنها رد و بدل شده است.حتی ممکن است برای گذاشتن پرچم در کنار زمین که یک حرکت غیر اخلاقی است دستمزد ویژه ای را هم دریافت کرده باشند.

او در پایان درباره اینکه آیا فدراسیون ورزش های رزمی پس از این موضوع چه برنامه ای را مدنظر دارند ،پاسخ داد:این موضوع از صلاحیت فدراسیون خارج است و هیچ ارتباطی به فدراسیون ما ندارد اما قطعا مسئولان وزارت ورزش با این کار زشت برخورد قاطعی خواهند کرد.

همچنین در پی این مبارزه ساختگی و بی احترامی که دولت عربستان در قبال ایران انجام داد امیر علی اکبری ورزشکار و مبارز ایرانی طی اظهاراتی تند خطاب به سعودی ها عنوان کرد: شما در حدود 10 میلیون دلار خرج کردید تا 2 ورزشکار ایرانی را به صورت نمادین مورد ضرب و شتم قرار دهید ولی به شما پیشنهاد می کنم بیایید با من مبارزه واقعی انجام دهید.این دو نفر که نام خود را ایرانی هم گذاشته‌اند بسیار افراد بی‌هویتی هستند که حاضر شده‌اند به خاطر پول نام کشورمان را مقابل سعودی‌ها به تمسخر بگیرند.

از طرف دیگر علی اکبری که در مسابقات MMA حضور دارد،گفت هر کجای دنیا که عربستانی ها بخواهند رودر روی ورزشکاران آنها قرار می گیرم تا چنان کتکی به آنها بزنم تا نه تنها فکر توهین به ایران را تا ابد از سرشان بیرون کنند بلکه حتی زمانی هم که مردم ایران را می بینند به آنها ادای احترام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد
۰۷:۵۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
شتر در خواب دیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اين سعودي ها ديگه شور همه چي رو درآوردن
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۰۶:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا و آل سعود ومنافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باعرض ادب به عربستانیها بگویید که زبانی که مینویسند وزبان حساب یا ریاضی را ماایرانیها به آنها آموختیم وهمه هم ایرانیست آنها از خودچیزی ندارند وچیزی هم نمیدانند جزنوکری آنها قبل مقایسه باایرانی ها ی قدرتمند درهر زمینه ای نیستند..حسن خسروی ایزدشهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا از سر آدم های وطن فروش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
غم دنیا افتاده تو دلم
۱۶:۵۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهران و برادرن میشه برام از ته دلتون دعا کنید به خدواندی خدا من و خونوادم از همه جا و همه کس دیگه نا امید شدیم چون فقط بی عدالتی دیدیم تو زندگی برای ما هم یه نمایش که مارو خراب کنن درست کردن مثل همین فیلم حالا خوبه اینا خارج کشورن چرا پس تو ایران به هم وطن خودشون تهمت میزنن به حق امام زمان برامون دعا کنید دل من و خونوادم خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
نادان تر از سعودی، خودشه ، دلم به حال مردمش می سوزه که دلار هاشون رو برای هیچ دارن نسیب آمریکایی ها می کنن
Germany
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
حیف که صدام مرده ولی می توانستند قدرت ایرانی ها را صدام ملعون بپرسند که 8 سال همه وهابی های عرب کمکش کردند باز هم حریف ایران تازه انقلاب کرده نشد
Germany
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاد فیلم 300 افتادم بهر حال از جرات و قدرت ایرانی ها این نمایش هیچی کم نمی کند عربهای وهابی مگر اینکه تو این سیرک ها بتوانند ایرانی ها را شکست بدهند هنوز تو 1400 سال پیش جنگ قادسیه گیر کردند و تو توهمات آن زمان هستند
Germany
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید از mma شکایت کرد که چرا آمریکایی پرچم ایران را به رینگ برده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۲۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام درود بر ایران وایرانی دوستان اگر کسی یکم از ورزش سردربیاره کافیه میفهمه که این نمایش سفارشی ازقبل تایین شده مضحک وخنده دار است این بابا بن سلمان که مثلا ادای آدمهای سیاست مدار درمیاره ولی از سیاست هیچ چیز سر در نمیار ترامپ بهش عملا توهین می کنه بی خیاله کسی که این جور چه توقی ازش داری مثلا این بابا پادشاه عربستان هست این نمی فهمه نفهمه است . علی اکبر جان اسمت برازنده شماست درود بر ایرانی وایران زنده باد ایران جانم فدای ایران.
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۳:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
یکی ازایرانی ها فقط جواب داده این (پهلوان ) ایرانی امیرعلی اکبری این قیور مرد ایرانی زنده باشی پهلوان در ضمن ایران پراست ازاین قیور مردها یاشاسین ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
مگر فقط تو خواب و رویا بتونن ایران و ایرانی رو شکست بدن ترسوهای بزدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید یک درس اساسی به این خائنین بدهیم
Iran (Islamic Republic of)
یونس بهاروند
۰۹:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ببین سعودی های به چه بدبختی افتادن که عقد هاشون از ایرانی ها اینطوری تسکین میدن.
دورود بر علی اکبری دلاور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
فدراسیون ورزشهای رزمی نمیتونه یه کاری کنه که این چندنفر چه ایرانی چه عرب یه طرف باشن ،منو پسرم یه طرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
فدراسیون ورزشهای رزمی نمیتونه یه کاری کنه که این چندنفر چه ایرانی چه عرب یه طرف باشن ،منو پسرم یه طرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ووووووووییییییی
پکیدم از خنده
کلا کشتی کج فیلم بازیه
پول چکارها که نمیکنه خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کسی که به پرچم کشورش خیانت کند همان خائن به مردم کشورش است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۵۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دم امیر علی اکبری گرم .سعودی جرات دارن با اکبری مسابقه بدن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۶:۰۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفم برای آدمهایی که ناموس وطنشونو میفروشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دنیا چاله میدون نیست در ورزش جوان مردی بازندگان هم احترام دارند. جوان مردی از خصوصیات ایرانی هستش . ما از عربستان چه چیزی رو می تونیم انتظار داشته باشیم ؟ کشتی های سنتی ایران رو برید ببینید . با بازنده مانند یک برنده برخورد می شود . این عربها که از این چیزها سرشون نمیشه.پیامبر مگه تونست اونا رو آدم بکنه ؟ نه ؟ بعد از این همه قرن اومدن دلشون رو به نمایش خوش می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
از این وطن فروشا همیشه در تاریخ بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۲:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا دمت گرم امیرعلی اکبری نوکرتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای این دو برادر خائن متاسفم و لعنت به این سعودی های بادیه نشین جنایتکار کودککش
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۱:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای اکبری خدا ‍یاورت اما کاش میدونستی که ما در همین داخل هم اشخاص معدودی داریم که اصل وطن رو به کثیف ترین و جانی ترین دولتها و رژیم ها مانند اسرائیل و وهابیهای سعودی مجانی میفروشند... اما زهی خیال باطل که تنها سودشون همین رویا و توهمات دروغین و نمایشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ازشون شکایت کنید به دلیل سوء‌استفاده از نام و نشان ایران و از عربستان سعودی به دلیل عدم رعایت قوانین بین المللی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۵۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خخخ بزار عربا خوش باشن .گناه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
عرب ها از ایرانیا میترسن و فرار میکنن. اون موقع این چه نمایشی دیکه؟
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۲۲:۴۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این حداکثر کاریه که از دست این عقب افتاده بر میاد. اجرای یه شوی مضحک ، تا ذره ای از سوزش درونشون رو بخاطر شکست های پی در پی در صحنه های واقعی نبرد در این چند سال اخیر رو آروم کنن .
Germany
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
عربستان هر چی تو ایران ممنوع هست اون ازادش می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگه راست میگن یک مبارزه با اقای علی اکبری تعیین کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این دو تا بگیرند بهتر از اینه امریکاییها همش بدوشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آیا هیچ مرجع بین المللی برای برخورد با این جانوران دوپا در عربستان وجود ندارد ؟دوستان بیائید از هر طریق ممکن با وحشیهای سعودی برخورد کنید تا این موجودات عقب مانده ونادان به خود اجازه ندهند دستان آلوده وکثیف خود را به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند لعنت برآل یهود که پستی و ذلت خود رابه بالاترین درجه رساده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آیا هیچ مرجع بین المللی برای برخورد با این جانوران دوپا در عربستان وجود ندارد ؟دوستان بیائید از هر طریق ممکن با وحشیهای سعودی برخورد کنید تا این موجودات عقب مانده ونادان به خود اجازه ندهند دستان آلوده وکثیف خود را به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند لعنت برآل یهود که پستی و ذلت خود رابه بالاترین درجه رساده
Saudi Arabia
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه نمایش ابلهانه و مضحک
جوهر آل سعود نمیتونه اقیانوس ایران رو لکه دار کنه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر علی اکبر دلاور بازی های شما رو دیدم احساس غرور میکردم.
United States of America
سید جاسم موسوی
۲۱:۵۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زورشون به ایرانیها نمیرسه چیکار کنن هههههههه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنده باد امیرعلی اکبری دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی جالبه عربستانی ها شلوار لی و آستین کوتاه پوشیدن و در کشور مسلمان این ممنوع است و اجازه نمیدهند اصلا فکر نکنم اونجا عربستان باشه خنده دار است به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
یکی از نوچه های کوچک اکبری هستم حاضرم تنهایی با این سعودی ها مبارزه کنم
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۰:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۲۱:۳۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
همينكه شپش هاي محمدبن سلمان كه ترامپ به آن اشاره كرده بود به پرچم عزيزمان نرسد بس است خودمونيم مملو ترامپ چطور شپشهاتو ديده مطمئنم بوي گند ميدادي خداوكيلي ترامپ داشت حالش بهم میخورد از ديدنت ميگي نه فيلمو ببين به روح مادرم
Germany
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بابا جان کشتی کج فیلم نامه داره نمایشه جدی نگیرین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اعدام باید بشن اعدام باید دستورشو پخش کنن مرگ بر عال سعود مرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدایا ، اهدنا الصراط المستقیم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خاک بر سر پول برستشون کنن،واقعا یه حرکت مسخره بود
Iran (Islamic Republic of)
میثم.م
۲۱:۲۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اون دوتا.زباله های ایران هم نیستن؟درضمن من حاضرم با برادرم دونفری با اون چهارنفر سعودی داخل رینگ مسابقه بدیم تا بهشون نشون بدیم ایرانی کیست و چه کارهایی ازش بر میاد.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۱:۰۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا که عجب سوتی مسخره ای
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۱:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وهابیون سعودی ترسون زیاد بگیم بزرگدمیشن اکبری همشونو میزنه حتی اون دوتا وطن فروش دلقک را. ایرانی نیستند مانمیشناسیم اون دوتا ناایرانی را.
Iran (Islamic Republic of)
Sma.sobhgol
۲۱:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
عربستانی کلا تو خواب اینن که از ایران از همه نظر قوی ترن ولی خدا کنه از خواب بیدار بشن دیر بیدار بشن مکه و مدینه جزء ایران میشه اونوقت دیگه براشون خیلی دیره حالا از این کارا دوست دارن بکنن بلاخره خوابن و خواب هم که باید یه لذتی براشون داشته باشه . کلا تو توهم هستن طفلکا
Iran (Islamic Republic of)
اردبیلگرام
۲۰:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاشاسین علی اکبری دلاور ایرانی یاشاسین آذربایجان یاشاسین بچه اردبيل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این طنز رو کدوم شبکه پخش کرده :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
معلومه ساختگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
معلومه ساختگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب پهلوان پمبه های سغودیها به دانیای کشتی معرفی کردن ؟؟ باورکنید بن سلمان رواست که باخوردن دو عدد قرص آسپرین بچه خودکشی کند
Iran (Islamic Republic of)
یحیی شیرازی
۱۹:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما ملت ایران تمام علی اکبری هستیم.وای به روزی که دستمون به اون خاینین و ال سعود برسه نابودشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چقدر چندش آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چقدر بی مزس است کاراشون
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۹:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ههههههه

چقدر مسخره است این نمایش مزحک
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چقد بدبختن این سعودیا
یادشون رفت تیم فوتسالشون 14 تا از ایران گل خورد و مجبور شدن به خاطر این آبرو ریزی فدراسیون فوستالشون رو منحل کنن
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۱۹:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آل سعود بیجا کرده اگه راست میگن بیان باکشتی گیران پهلوان ایرانی کشتی بگیرن تا به چهره کبودشون بخندیم
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۱۹:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آل سعود بیجا کرده اگه راست میگن بیان باکشتی گیران پهلوان ایرانی کشتی بگیرن تا به چهره کبودشون بخندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ننگ بر این افراد وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ساده نباشين
اصلا طرفمعلومه دو تا كلمه ايراني بهش ياد دادن .
طرف اصلا ايراني نيست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مسئولین مسابقه عجب ابله هایی هستن ببینید چقدر مقابل ایرانیها احساس تحقیر میکنن که با یه نمایش مضحک میخوان کوچیکیشون مقابل ایران رو جبران کنن. چقدر خودشون کم ارزش تر کردن.
Iran (Islamic Republic of)
امير سردار
۱۹:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اين سعودي هاي نادان بايد يه درس حسابي بحشان داد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اینو به بچه نشون بدی میفهمه مسابقه دارن نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خاک برسر وریشوهیکل مسولان فدراسیونهای ورزشی سعودی های بدبخت، که حماقتشون رو در ورزش هم به تمام دنیانشون دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدانکششون من ک دل درد گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
میگم این سعودیا دیوونه ان هااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اخ دلم درد گرفت .این دیگه چی بود .کلش طنز کمدی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
60میلیارد تومن به دلار که رقمی نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
حالم به هم خورد از این خائنین چندش آور بی غیرت وطن فروش......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خاک رو باید ریخت داخل سر اون دوتا برادر پول پرست وطن فروش که با پرچم ایران هممون رو تحقیر کردن؛سعودی های عقده ای نمیتونن داخل هیچ ورزشی مارو شکست بدن ولی میلیون میلیون پول مفت واسه این دلقک بازیا خرج میکنن
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۰:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کی گفته ما تحقیر شدیم ما ککمون نمی گزه چون سر جامون سنگین نشستیم به خصوص وقتی دلاور مردمون امیر علی هم با این حرفی که زد اون دو تا بی هویت تحقیر شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اولا که این دو برادر لاابالی و بی غیرت و بی اصل و ریشه ارزشی نه در خانواده و نه در کشور ایران دارند که بخواهیم ذره ای از سلول های مغزمان را برای این دو بی هویت درگیر کنیم چرا که این دو رذل هم مثل اربابشان مسعود رجوی هستند که تاریخ مصرف آنها خیلی وقت که گذشته .دوماً ، این کشور عصر جاهلی که نمیدونه چه جوری این هدر دادن میلیاردها دلار که به داعش داده و نتوانسته بوسیله مدافعین حرم به نتایج دلخواه برسه مجبور دست به این حرکات بچه گانه و احمقانه بزنه . راستی ما در اسلام داریم که برای کسی که به رشید و بالغ از لحاظ فکری نیست باید قیم بگیرند و متاسف برای ملت عربستان که یه جوان ترسو و مجنون و دیوانه شده ولیعهد آنها
سوماً- ایول داره برای کج کار ما آقای علی اکبری بابا دمت خیلی گرم دلاور خدا پشت و پناهت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۰:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاشاسین علی اکبری دلاور ایرانی یاشاسین آذربایجان یاشاسین بچه اردبيل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاشاسین علی اکبری دلاور ایرانی یاشاسین آذربایجان یاشاسین بچه اردبيل
Iran (Islamic Republic of)
vahed
۱۸:۲۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من که خنده ام گرفت از این نمایش مسخره بازی...
Germany
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
علی اکبری که جای خود داره نوکرشم، تا به اون برسه من سعودی های جنایتکار رو نابود میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه مسخره چه ورزشکاری هستند که حتی لباس ساده کشتی کج هم نپوشیده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این دو برادر رو باید مجازات کرد (حداقل فلج تا آخر عمر) تا درس عبرتی باشد برای سایر خارج نشینان و داخل نشینان و کسانی که میخواهند به ایران عزیزمان خدشه ای وارد کنند باید درس عبرتشان کرد, درود بر پهلواان ایرانی امیر علی اکبری که برای این خائنین وقت تعین کرده و هنوز سعودیها جرات پاسخ نداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایران سرزمین شیران،پهلوانان ونامداران قدری بوده وهست که هرکدومشون به تنهایی صدتاصدتای این ها ودلقک های سیرک عرستانی رو میزنن به کوری چشم سعودی های ابله که بااین نمایش های مضحک سعی درجبران حقارت تاریخی خودشون دارند،ایران مهدقهرمانان وپهلوانان، از گرد،ورستم،واسفندیاراز گذشته، و پوریای ولی،وتختی، وسلیمانی وسوخته سرایی ها و خادمهاورضازاده ها و سلیمی هاست، تا کورشود هرانکه ایران رانتواند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداوند امیرعلی اکبری رو حفظ کنه.......
Iran (Islamic Republic of)
س
۰۰:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
الهی آمین
United States of America
علی
۱۸:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وزارت ورزش باید به فدراسیون جهانی کشتی شکایت بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
با شلوار جین اومده تو رینگ مبارزه کنه ی وقت از خستگی و عرق نچاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه تابلو بود ادم خنده ش میگیره والا
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا احمدی
۱۷:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدانگهدارت باشه علی اکبری دلاور
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۳:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دستم اشتباهی رومنفی خورد
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا احمدی
۱۷:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدانگهدارت باشه علی اکبری دلاور
آخرین اخبار