رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز برات در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ رضایی، ریيس پليس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت:با توجه به این که شهروندان بیرجندی طبق روال همه ساله در روز ۱۴ شعبان"روزبرات"ساعت ۷ صبح جهت زیارت اهل قبور به مزارشهداء و بهشت متقین مراجعه می‌کنند و به منظور تأمین نظم و امنیت در سطح شهرستان بیرجند محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.


وی افزود: به کلیه شهروندان توصیه می‌شود از نقاط مختلف شهر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مزار شهدا مراجعه کنند.


سرهنگ رضایی گفت:آن دسته از شهروندانی که قصد دارند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند می‌توانند در مسیر شمال شهر، از بلوار جوادیه –بلوار پیامبراعظم (ص) به مزار شهدا عزیمت و خودرو‌های خود را در پارکینک ضلع شمال شرقی و یا در امتداد بلوار پیامبراعظم (ص) پارک کنند.

وی افزود: در جنوب شهر می‌توانند ازبلوار پیامبر اعظم (ص) -تقاطع عباس آباد-به مزار شهدا عزیمت و خودرو‌های خود را در حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینک تعبیه شده در ضلع شمال غربی و امتداد رودخانه پارک کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: درهسته مرکزی شهر می‌توانند ازخیابان انقلاب و جمهوری-میدان امام حسین (ع) به مزار شهدا عزیمت و در محوطه باز مقابل مزار شهدا (قتلگاه) و پارکینک ضلع غربی و شرقی و امتداد رودخانه استفاده کنند.
انتهای پیام/ب


برگزاری مراسم برات در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.