برپایی نمایشگاه ضیافت در خراسان جنوبی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه ضیافت و توزیع اقلام اساسی مردم با قیمت کمتر در ماه رمضان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ بیجاری،مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی صبح امروز در کمیسیون تنظیم بازار خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه ضیافت بیست و سوم تا بیست و هشتم اردیبهشت در بیرجند برگزار می شود،گفت: در سایر مراکز شهرستان ها هم با موافقت فرمانداران و کمیته تنظیم بازار شهرستان، این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه، اجناس 10 درصد ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود.


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اجرای طرح ضیافت از 27 اردیبهشت در استان خبر داد و گفت: در این طرح هم مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، برنج و شکر با تخفیف در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

غریبی،رییس اتحادیه دامدارن استان شرایط دامداران استان را مطلوب ندانست و افزود: دامداران که روزانه 120 تن شیر در استان تولید می کنند از قیمت بالای خوراک دام و قیمت پایین شیر تولیدی، با مشکل روبرو شدند.

روشن،مدیر شرکت پشتیبانی امور دام هم گفت: بزودی 3 هزار کیلوگرم جو از شمال و 5 هزار کیلوگرم ذرت از فارس و ایلام برای تامین خوراک دام و مرغداری ها وارد استان می شود.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح ضیافت در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.