تجهیزخانه های ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:۹۸ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان تجهیز می‌شوند

 محمودرضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با تجهیز شدن ۹۸ خانه ورزش روستایی تا خرداد ماه تعداد این خانه‌ها به ۱۵۸ مورد در استان افزایش می‌یابد.

روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تاکنون ۶۰ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان تجهیز شده است.

وی افزود: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت استانداری، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور تجهیز می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: هم اینک ۸۱ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: تا سال ۹۳ کمتر از پنج سمن در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان فعال بود که هم اینک شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

وی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش موثری دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم توجه به جوانان و برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت آنان گفت: سال گذشته پنج هزار عنوان برنامه اوقات فراغت توسط این نهاد با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان برگزار شد.

امیاری بر حضور حداکثری جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت تاکید کرد.

وی اعزام ۱۶ سازمان مردم نهاد به نشست‌های کشوری، حمایت مالی از ۵۰ طرح سمن‌ها و برپایی سه جشنواره را از جمله برنامه‌های مهم سال گذشته در حوزه سمن‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/گ

تجهیز خانه های روستایی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار