محسنی بندپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ساخت مسکن معلولان در سال 97 شتاب می‌گیرد

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: به منظور تحویل هر چه زودتر مسکن خانواده‌های دارای دو معلول به بالا، این کار در سال جاری شتاب می‌گیرد.

ساخت مسکن معلولان در سال 97 شتاب می‌گیردانوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در کفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساخت مسکن برای معلولان جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، در سال جاری با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی کشور به این گونه است که ساخت و واگذاری مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا نسبت به گذشته با جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: مابه التفاوت وام خانواده‌های شهری دارای 2 معلول به بالا، برای واگذاری مسکن به آن‌ها 16 درصد بود و این مابه التفاوت برای خانواده‌های فوق در سایر روستاهای کشور 4 درصد محاسبه می‌شد و در حال حاضر توسط دولت پرداخت می‌شود.

محسنی بندپی در ادامه یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور در ساخت و واگذاری مسکن ویژه خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا در روستاها تاکنون عملکرد خوبی را ارائه کرده است و این موضوع ناشی از پرداخت مابه التفاوت 4 درصدی وام مذکور بود.

وی تاکید کرد: استقبال خانواده‌های شهری دارای دو معلول به بالا از مسکن ویژه معلولان به دلیل همان پرداخت مابه التفاوت 16 درصدی خوب نبود و با تصویب پذیرش پرداخت این مابه التفاوت توسط دولت، مشکلات حوزه فوق نیز تا حدودی مرتفع شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که ساخت و واگذاری مسکن به همه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا تا سال 98 پایان یابد و اهداف سازمان بهزیستی در خانه دار شدن این خانواده‌ها محقق شود.

انتهای پیام/

پیش بینی اتمام ساخت و واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا در سال 98

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار