اجرای طرح پیشگیری از آسیب در مدارس

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: یک هزار و 600 دانش آموز شهرستان های ایلام و چرداول در طرح مشارکت اجتماعی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنوان نماد در سال تحصیلی جاری مشارکت کردند.

اجرای طرح پیشگیری از آسیب در مدارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; زهرا همتی در آیین اختتامیه این طرح در مدرسه آل یاسین بیان کرد: این تعداد دانش آموز دختر و پسر این شهرستان ها با چگونگی اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی آشنا شدند.

وی اظهارکرد: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش سال تحصیلی جاری در 63 کلاس درس دخترانه و پسرانه پایه دوم مقطع متوسطه اول در قالب 30 مدرسه ایلام و چرداول اجرا شده است.

همتی افزود: مربیان مرتبط با دروس مطالعات اجتماعی در این طرح آموزش های لازم چگونگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را کسب کرده و آنها را به دانش آموزان منتقل کرده اند.

وی ادامه داد: دانش آموزان نیز در این طرح با شناسایی آسیب ها در مدارس راهکارهای لازم را برای رفع آن به اولیا مدارس ارایه می کنند.

مدیرکل بهزیستی ایلام ارتقا سرمایه اجتماعی و کنش های ارتباطی سالم در مدارس، افزایش توانمندی های دانش آموزان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت دانش آموزان برای مقابله با آسیب های اجتماعی را از اهداف این طرح برشمرد.

انتهای پیام/ د

پیشگیری از آسیب در مدارس های ایلام و چرداول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.