فتاح مطرح کرد؛

توسعه اشتغال‌های خرد و توانمندسازی مددجویان در نقاط مختلف کشور

رئیس کمیته امداد کشور گفت: اعتماد مردم به کمیته امداد مطلوب است و شاهد افزایش۳۰ درصدی کمک‌های مردم هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید پرویز فتاح بعد از ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه و فرماندهان سپاه استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت و کمک به محرومان جامعه تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهم در دست اجرا داریم.

وی استفاده از مشارکت‌های مردمی را به عنوان تکیه‌گاه اصلی برنامه‌های کمیته امداد عنوان کرد و ادامه داد: اعتماد مردم به کمیته امداد مطلوب است و شاهد افزایش۳۰ درصدی کمک‌های مردم هستیم.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به افزایش کمک‌های مردم نوع‌دوست و نیکوکار کشور در سال گذشته در زمینه‌های مختلف، اضافه کرد: در استان بوشهر نیز شاهد کمک‌های بسیار خوبی هستیم که کمیته امداد را در اجرای ماموریت‌ها یاری می‌کند.

وی از توسعه اشتغال‌های خرد و توانمندسازی مددجویان در نقاط مختلف کشور خبر داد و افزود: ۱۳۵ هزار فقره وام به میزان ۲۴ هزار میلیارد تومان در سال گذشته از محل منابع داخلی و بانکی پرداخت کردیم.

فتاح به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت‌ها می‌توانند کمک خوبی به نیازمندان باشند و باید شاهد رفع فقر در این استان باشیم.

وی از پیگیری ازدواج آسان جوانان مددجو به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: تهیه جهیزیه برای مددجویان نیز ازد یگر برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به احداث هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر با همکاری سپاه، تصریح کرد: این تعداد مسکن سهمیه استان بوشهر در سال جدید و علاوه بر سهم سال قبل است.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس کمیته امداد در بوشهر

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.