انتصاب مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان

با حکم مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد، مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان منصوب شد.

 مهندس سید امیر منصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد در این مراسم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به نقش کمیته امداد به عنوان نقطه کانونی برای ترویج فرهنگ خیر و احسان در سطح جامعه گفت:یکی از اعمال نیکو در دین اسلام احسان و نیکوکاری و صدقه دادن است به نحوی که این نهاد با خشوع قلب‌ها در برابر حقیقت و گرایش به خیر و احسان یک اقدام شگفت انگیز برای کمک به انسان‌های ضعیف و ناتوان را دنبال کرده است.

وی با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی افزود:حاصل کسب رتبه‌های بالا کمیته امداد در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی مانند صدقات سوق دادن قلب انسان‌های پاک و معتقد به اصول دینی و آثار و برکات این مهم در زندگی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی این نهاد بازسازی خانوار‌های تحت حمایت است، افزود:در این میان خدماتی مانند تسهیلات اشتغال، کمک موردی، ساخت مسکن، بهداشت، درمان و جهیزیه به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد گفت: خانوار‌های نیازمند که توان امور معیشتی زندگی را ندارند باعث مراجعات به این نهاد شده که بسته به عواملی، چون فقدان سرپرست، ازکارافتادگی سرپرست، معلولیت و بیماری پس از طی فرآیند شناسایی برحسب نوع نیازمندی برای حل مشکل آن‌ها اقدام خواهد شد.

شایسته ذکر است در پایان این مراسم سید مهدی عبادی با حکم مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان منصوب و از زحمات رضا شهرکی مدیرکل سابق این استان قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

انتصاب مدیر کل کمیته امداد سیستان وبلوچستان

برچسب ها: انتصاب ، کمبته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد شکری
۰۱:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خوب است
آخرین اخبار