پلمپ 24 واحد قصابی در همدان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از پلمپ 24 واحد قصابی در این استان خبر داد.

پلمپ 24 واحد قصابی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حامیرحسین نقی پور، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان با بیان اینکه گزارش هایی مبنی بر ذبح غیربهداشتی دام در قصابی ها ارائه شده بود و این رویه احتمال شیوع بیماری تب مالت را بیشتر می کرد که این موضوع با جدیت دنبال شد گفت: بخشی از دام ذبح شده معدوم شده بود بنابراین احتمال آزمایش برای پی بردن به بیمار بودن دام وجود نداشت.

وی ادامه داد: تنها راهکار عرضه گوشت سالم، کشتار دام در کشتارگاه و قرار دادن گوشت در یخچال با دمای مناسب و مرگ ویروس های احتمالی است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته برخی قصابی ها این شهرستان سنگدان به جای گوشت چرخ کرده به مردم می فروختند اظهار کرد: توجه به ناتوانی مردم در تامین گوشت مصرفی، قصابی ها ابتدا ارزان بودن این نوع گوشت چرخ کرده را علت ترکیب سنگدان با گوشت مطرح کردند.

نقی پورافزود: تیمی اقدام به بررسی این موضوع کرد که مشخص شد که 100 درصد گوشت چرخ کرده تحویلی به مردم سنگدان بوده و گوشتی در آن وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: این افراد سنگدان هر کیلوگرم 30 هزار ریال را به قیمت گوشت به مردم می فروختند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان اظهار کرد: به منظور ساماندهی این وضعیت مجوز عرضه سنگدان تنها به 2 واحد قصابی ارائه شده که این قصابی ها نیز باید بسته سنگدان را جلوی چشم مشتری باز کنند.

انتهای پیام/ب

24 واحد قصابی در همدان پلمپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.