رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان:

تجهیز تاکسی های شهر زنجان به دستگاه های کارتخوان

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان گفت:تا پایان ماه جاری همه تاکسی های زنجان به دستگاه کارتخوان مجهز خواهند شد.

تجهیز تاکسی های شهر زنجان به دستگاههای کارتخوان/تجهیز هزار و 500 تاکسی به دستگاه کارتخوانعباس راشاد رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با بیان اینکه تجهیز همه مکان هایی که شهرداری در آن خدمات می دهد به دستگاه کارتخوان یکی از برنامه های شورای شهر زنجان است گفت: هم اکنون تجهیز تاکسی ها وپارک ها در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه با پیاده سازی این طرح مشکل پول خرد نیز حل می شود،  افزود: مورد بعدی شارژ کارت ها است که شهرداری برای تشویق مردم به استفاده از این کارتها در شارژشان به شهروندان کمک می کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با بیان اینکه گستره خدمات این کار بسیار وسیع است که از جمله در تاکسی ها و شهربازی ها قابل استفاده است افزود: خدمات ویژه این کارت ها افزایش می یابد.

راشاد با بیان اینکه فرهنگ سازی لازم برای اجرای این طرح باید انجام بگیرد، تصریح کرد: در این طرح اگر جی پی اس دستگاه ها فعال باشد مسیرها را دستگاه مشخص خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دی ماه سال گذشته 740 تاکسی به صورت رایگان به دستگاه کارتخوان مجهز شدند، گفت: 1500 دستگاه تاکسی نیز تا 6 اردیبهشت سال جاری به این دستگاه مجهز شدند.

وی افزود: تا پایان این ماه همه تاکسی ها به این دستگاه مجهز خواهند شد که کل آمار 2300 تاکسی است..

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با بیان اینکه تا کنون 145 اتوبوس و 25 پارکبان از دستکاه کارت خوان استفاده می کنند گفت: این دستگاه در شهربازی شمار یک و دو نیز نصب شده است.

راشاد گفت: تا کنون 52 هزار کارت توسط شهروندان تهیه شده و از خدمات آن استفاده می کنند.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: قصد ما حذف کردن عمده کارتها است که شهروندان از یک کارت استفاده کنند و کارت های جدیدی که در اختیار شهروندان قرا گرفته خدمات بسیاری دارد که نباز به هماهنگی بین دستگاه ها دارد.

وی با اشاره به ساماندهی تاکسی ها در مسیرهای مختلف شهری گفت: افراد در هر جایی از تاکسی استفاده می کنند و برای تاکسی ها

ایستگاه خاصی راه اندازی نشده است و تاکنون نتوانستیم تعداد مسیر تاکسی ها را حل کنیم.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه مردم در ایستگاه ها سوار اتوبوس می شوند در بخش اتوبوسرانی این مشکل حل شده است.

انتهای پیام/ن

تا پایان این ماه همه تاکسی های زنجان به دستگاه کارتخوان مجهز خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.