انصراف شهرداری بندرعباس از مسابقه با نفت آبادان

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از برگزاری مسابقه مقابل تیم پالایش نفت آبادان انصراف داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از برگزاری مسابقه مقابل تیم پالایش نفت آبادان انصراف داد.
این دو تیم قرار بود عصر امروز در چارچوب هفته دهم و پایانی مرحله نهايى مسابقات ليگ دسته دو فوتبال باشگاه های كشور در آبادان با هم دیدار کنند که با توجه به تشریفاتی بودن نتیجه این مسابقه، تیم شهرداری به آبادان سفر نکرد.
بدین ترتیب نتیجه این مسابقه ۳ بر صفر به سود پالایش نفت آبادان اعلام شد تا تیم شهرداری بندرعباس با ۱۱ امتیاز و کسب جایگاه چهارمی گروه دوم به کار خود در این رقابت ها پایان بدهد.
تیم های شهرداری بندرعباس و پالایش نفت آبادان پیش از این با کسب نتایج ضعیف شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را از دست داده بودند.
از این گروه و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها تیم شاهین شهرداری بوشهر با کسب ۲۱ امتیاز به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کرده است.
تیم های رده دومی نفت و گاز گچساران(۱۵ امتیاز) و رده سومی داماش گیلان( ۱۴ امتیاز) نیز رقابت تنگاتنگی برای حضور در مرحله پلی آف دارند.
مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور با شرکت ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این رقابت ها تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال صعود می کنند.
تیم های دوم دو گروه نیز در یک مسابقه پلی آف به مصاف هم می روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
انتهای پیام/ب

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به آبادان نرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.