کارشناس مسائل دینی گفت: خداوند بندگان خود را در زمان غیبت ولی خود با انواع سختی‌ها و بلاها امتحان می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام حسن جمشیدی کارشناس مسائل دینی در جشن میلاد امام زمان (عج) در مهدی‌شهر گفت: خداوند بندگان خود را در زمان غیبت ولی خود با انواع سختی‌ها و بلاها امتحان می‌کند.

وی اظهار داشت: در دوران غیبت امام زمان (عج)، با غایب شدن حضرت مهدی (عج)، مردم به استقامت و پایداری نسبت به دین امتحان می‌شوند تا منتظران واقعی از غیرواقعی تمیز داده‌شده و هرکدام پاداشی درخور موفقیت در این امتحان به دست آورند.

کارشناس مسائل دینی گفت: از وظایف مؤمنان منتظر در دوران غیبت امام زمان (عج)، صبر در سختی‌ها و دشواری‌های عصر غیبت است و خداوند، بندگان خود را در زمان غیبت ولی خود با انواع سختی‌ها و بلاها امتحان می‌کند تا بد از خوب جدا شود.

حجت‌الاسلام حسن جمشیدی تصریح کرد: ویژگی منتظران در دوران غیبت امام زمان (عج)، مقاومت و استقامت درراه خدا است که به معنی حفظ ایمان و تقوا در هر شرایطی و عدم سستی در اثر تهدید، حرص دنیا و حیله دشمنان است.

وی افزود: در روایات مختلف قیدشده که مؤمنان در دوره غیبت، گرفتار آزمایش‌های بزرگی خواهند شد چنان‌که امت‌های قبلی نیز دچار آزمون‌ها و ابتلاهای مختلفی بودند.

انتهای پیام / ق

ویژگی منتظران امام زمان (عج) مقاومت و استقامت در راه خدا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.