تلاش برای اجرای برنامه‌های بسیج فرهنگیان خوزستان در هفته معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان از تلاش برای اجرای برنامه‌های بسیج فرهنگیان خوزستان در هفته معلم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  امید ملک پور، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان گفت:تمامی انسانها در هر سِمت و جایگاهی که باشند مدیون زحمات معلمان هستند و معلمی شغل انبیاست و یک معلم همانند انبیا وظیفه هدایت و راهبری جامعه را بر عهده دارد و همه ما وظیفه داریم برای ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ تکریم معلم تلاش کنیم.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج فرهنگیان و هفته معلم تلاقی پیدا کرده اند که  این امر باعث شده تا تلاش بیشتری در برگزاری  باشکوه برنامه ها در هفته پیش رو داشته باشیم.

ملک پور بیان داشت: برنامه های هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان با دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آغاز می شود تا فرصتی فراهم شود که ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در روز دوشنبه 10 اردیبهشت 97 در محضر حضرت آیت الله جزایری،  از رهنمودهای ایشان برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های تدارک شده در این هفته استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان عنوان کرد: روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت که تحت «عنوان معلم، ولایت مداری و سلوک مطهری» نام گذاری شده است و همزمان با آغاز هفته معلم،  شاهد برگزاری جشن نیمه شعبان و گردهمایی حلقه های صالحین با بهره گیری از اندیشه های شهید مطهری در مساجد سراسر استان خواهیم بود.

وی افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت نیز تحت عنوان «معلم و تکریم اجتماعی» نام گذاری شده که در این روز برنامه هایی از جمله گلباران و عطرافشانی قبور شهدای فرهنگی، تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام راحل (ره)، دیدار با جانبازان و تکریم خانواده شهدای فرهنگی و مدافع حرم و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی برگزار می شود.

ملک پور گفت: برنامه های متعددی از جمله زنگ سپاس معلم در سطح مدارس استان، اجرای مسابقات فرهنگی هنری ، برپایی نمایشگاه کتاب و آثار شهید مطهری همچنین نشست هئیت اندیشه ورز در ادارات آموزش و پرورش استان، برگزاری نشست های بصیرت و گفتمان سازی با محوریت شعار سال و فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز در روزهای چهارم و پنجم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات کارگروه تربیت و اخلاق مجمع بسیج  در ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی و جشن تجلیل از بسیجیان نمونه و نخبگان علمی، پژوهشی و فرهنگی بسیجی از دیگر برنامه هایی است که بسیج فرهنگیان برای اجرا در روزهای آخر در راستای تکریم مقام معلم و گرامی داشت هفته بسیج در نظر گرفته است.

 انتهای پیام/م

تشریح برنامه های هفته معلم در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار