رئیس هیئت هندبال استان یزد گفت: شانزدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های استان یزد در رده سنی بزرگسالان امشب با حضور چهارتیم در یزد آغاز شد.

رئیس هیئت هندبال استان یزد  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه مسابقات همه ساله در رده‌های مختلف سنی در مناطق مختلف استان برگزارمی شود گفت: شانزدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های استان یزد در رده سنی بزرگسالان امشب با حضور تیم‌های سنگ آهن بافق، فولاد آلیاژی، پیشکسوتان یزد و رضوان شهر اشکذر در زمین محمود آباد یزد آغاز شد.

 ابوالفضل خوشنویس  افزود:این مسابقات به صورت دوره‌ای و به مدت ۲ روز زیر نظر فدراسیون هندبال و به همت هیئت هندبال استان یزد برگزار و از تیم‌های اول تا سوم تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: در اولین بازی این رقابت‌ها تیم سنگ آهن بافق ۲ بر یک رضوان شهر اشکذر را شکست داد و همچنین فولاد آلیاژی ۲ بر صفر از سد پیشکسوتان یزد گذشت.

رئیس هیئت هندبال استان یزد گفت: مسابقات با هدف شناسایی استعداد‌ها، ایجاد انگیزه در بین تیم‌ها و رشد هندبال ساحلی با همکاری باشگاه‌ها برگزار می‌شود.

در پانزدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی استان یزد تیم‌های فولاد آلیاژی، سنگ آهن بافق و طبس اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ی

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های استان یزد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.