عملیات اجرایی سیستم جمع آوری فاضلاب روستای ارمو

نماینده مردم دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران گفت:طرح جمع آوری فاضلاب در بزرگترین روستای ایلام اولین پروژه ای است که در حوزه جنوب استان در زمینه سیستم تصفیه فاضلاب روستایی شروع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;عملیات اجرایی سیستم جمع آوری فاضلاب روستای ارمو که بزرگترین روستای استان ایلام است، با حضور رئیس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس و مسئولان شهرستان دره شهرکلنگ زنی شد.

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این پروژه از جنبه های بسیاری  از جمله در بحث ارتقاء بهداشت در روستا و استفاده مجدد از پساب فاضلاب حائز اهمیت است.     


  علی اکبر شفیع زاده  فرماندار دره شهر نیز  عنوان کرد :هدف پروژه تصفیه کامل بیولوژیکی فاضلاب روستای ارمو به روش FBBR با قابلیت حذف کردن و نیتروژن به نحوی است که پیتر خروجی از فرآیند مطابق با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست ایران جهت تخلیه به رودخانه یا استفاده برای آبیاری فضای سبز است.

شفیع زاده اظهار کرد: 60 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه تخصیص یافته و 850 خانوار با جمعیت سه هزار و 500 نفر از از آن بهرمند خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/با


طرح جمع آوری فاضلاب در بزرگترین روستای ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.