نماینده مردم اردستان در مجلس:

اختصاص 40 میلیارد ریال به جاده زواره به شهراب

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:برای جاده زواره به شهراب مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ شده است و از هفته‌های آینده کار آماده‌سازی جاده زواره به اردستان آغاز می‌شود.

سید صادق طباطبائی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: یکی از اشکالات مردم شهرستان اردستان قناعت در مطالبه و پیگیری مشکلات است که یکی از علت‌های عقب ماندگی این  شهرستان نسبت به بقیه شهرستان‌ها همین موضوع است.

وی افزود: گذشتگان این منطقه همچون شهید سید حسن طباطبائی زواره‌ای معروف به مدرس بوده که در این منطقه بزرگ شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در منطقه عنوان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما بحث اشتغال بوده و تلاش‌های زیادی در این راستا صورت گرفته است؛ کم‌کاری‌هایی از قبل بوده ولی وضعیت الآن رو به‌ پیشرفت است، یکی از علت‌های نبود اشتغال عدم درخواست اهالی بوده است.

وی ابراز داشت: چند روز گذشته کلنگ شبکه گازرسانی به شهرک صنعتی فاز 2 اردستان زده شد و در شهرک صنعتی زواره مجموعه روغن و مجموعه آرامیس طب کلنگ‌زنی شد که در این دو مجموعه حدود 250 نیرو به‌کارگیری می‌شود.

طباطبایی‌نژاد درباره مجموعه کال سنتر زواره گفت: در این مجموعه با وجود مشکلاتی که داشت هم‌اکنون حدود 40 نفر مشغول به کار شده‌اند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ورزش شهرستان نیز مطرح کرد: در نخستین مجمع نمایندگان اصفهان که در اردستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد، مقرر شد چمن ورزشگاه اردستان در اسرع وقت پیگیری شود که به علت کم‌کاری مسؤولان استان اصفهان و حتی شهرستان اردستان این کار در موعد مقرر انجام نشد.

وی درباره استخر زواره نیز بیان کرد: در سال 95 مبلغ 300 میلیون بودجه برای استخر مصوب شد که در سال 96، 120 میلیون تومان آن تحقق پیدا می‌کند، امیدوار هستیم با کمک خیران و تخصیص اعتبار کار استخر زواره امسال به پایان برسد؛ برای ورزش در روستای موغار مبلغ 50 میلیون تومان، روستای نیسیان 50 میلیون و روستای امیران 30 میلیون اختصاص داده شد.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: پیگیر هیأت‌های ورزشی و پیست موتورسواری بودیم ولی در شهر اردستان فضای لازم را مهیا نکردند، عامری مسؤول این پیست در شهر زواره با همکاری شهرداری فضای لازم در اختیار گرفت و مکانی برای موتورسواری و اسب‌سواری مهیا کرد.

وی در مورد کاخ سرهنگ‌آباد نیز عنوان کرد: کسی به فکر کاخ سرهنگ‌آباد نبود تا زمانی که با توجه به اقداماتی که شد، مبلغ 500 میلیون تومان اختصاص داده شد و حدود 300 میلیون تومان برای آن خرج شده و برق کشیده بودند ولی عمداً یک نادانی این کاخ را به آتش کشید.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بحران آبی در اصفهان گفت: آب بحران اول استان اصفهان است و اصفهان فوق‌العاده‌تر از هر استانی مشکل آب شرب دارد؛ در اردستان و زواره باید فکر جدی کرد، تا چند سال آینده بحث خشک‌سالی ادامه‌دار است که باید در راستتای صرفه‌جویی در مصرف آب اقدام جدی کنیم که فرهنگ‌سازی شود.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت بهداشت و درمان اردستان گفت: از وضعیت درمان شهرستان راضی نیستیم و در همین دور از طرح تحول سلامت هیچ استفاده‌ای نکردیم؛ در یک سال و نیم گذشته در سه شهر اردستان، زواره و مهاباد ساختمان جامع سلامت ساخته شد و اورژانس شهر زواره کاملاً بازسازی شد.

طباطبایی‌نژاد در پایان عنوان کرد: برای جاده زواره به شهراب مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ شده است و از هفته‌های آینده کار آماده‌سازی جاده زواره به اردستان آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.