دی فرانچسکو: متاسفم،باید گل های بیشتری می زدیم

سرمربی تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به دست لیورپول، ضمن ابراز تاسف از این اتفاق گفت تیمش باید گل های بیشتری می زد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ،رم با نتیجه چهار بر دو لیورپول را مغلوب کرد اما سرخپوشان انگلیسی به لطف پیروزی 5-2 در دیدار رفت ،در مجموع به پیروزی 7-6 دست یافتند و راهی فینال شدند.

اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی رم پس از پایان بازی گفت: "ما با کسب این تجربه ها بزرگ می شویم، اما من از این موضوع ناراحت هستم، زیرا این تیم باید قدر فرصت های خود  بیشتر می دانست و اعتماد به نفس بیشتری می داشت، ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و لیورپول را حتی بیشتر تحت فشار بگذاریم."

"قبل از هر چیزی  از حذف تیم خود ناراحت هستم ولی به بازیکنانم آفرین می گویم، چون نشان دادن چنان واکنشی و گذاشتن لیورپول در منگنه در نیمه دوم تقریبا بی نقص بود."

دی فرانچسکو افزود: "مهم است که رم در فصل بعد دوباره در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد ، اما ابتدا ما باید جایگاه خود را در سری آ مستحکم کنیم. ما ثابت کردیم که می توانیم در این مسابقات رقابت کنیم،اما من نمی خواهم به همین بسنده کنم. ما می توانیم بیشتر از این هم پیش برویم. "

مونچی مدیر ورزشی رم هم نسبت به داوری معترض بود و گفت: فوتبال ایتالیا پس از دو پنالتی واضحی که برای رم گرفته نشد، باید صدای خود را بالا ببرد و به گوش مسئولان یوفا برساند .
"من صدای خود را برای یوفا بالا نمی برم، برای باشگاه این کار را می کنم. من باید صدای خود را برای بازیکنان بالا ببرم، که باید خود را باور می داشتند و در حالی که چند دقیقه باقی مانده بود رو به جلو بازی می کردند و به دنبال گل دیگری می بودند. من خشمگینم و حتی بیشتر از آن ناراحت هستم. زیرا معتقدم که ما می توانستیم این کار را انجام دهیم و وقت را هدر دادیم."
"ما نباید آنجا می ایستادیم و با داور جر و بحث می کردیم، او نظر خود را عوض نمی کرد."
انتهای پیام/

اظهارات دی فرانچسکو پس از حذف از لیگ قهرمانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار