بهاروند: لوگوی پرسپولیس را روی سکوی قهرمانی جام حذفی ندیدم

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: لوگوی باشگاه پرسپولیس را روی سکوی قهرمانی جام حذفی ندیدم اما این موضوع را پیگیری می کنم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حیدر بهاروند درباره برگزاری فینال جام حذفی بین استقلال تهران و خونه خونه بابل بیان کرد: امیدوارم بازی خوبی برگزار شود و مردم لذت ببرند. فکر می کنم جذابیت این بازی نسبت به سال های پیش بیشتر باشد. تماشاگران زیادی هم برای تماشای دیدار استقلال و خونه به خونه به ورزشگاه آمده اند و شاید بین ۲ تا ۳ هزار نفر پشت در بمانند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه از سه تا چهار ماه پیش چمن و نور ورزشگاه را تحت نظر داریم اکنون ورزشگاه اروندان از این لحاظ مشکلی ندارد. امیدوارم فینال جام حذفی به عنوان یادواره آزادسازی خرمشهر به خوبی برگزار شود.

لوگوی پرسپولیس را روی سکوی قهرمانی جام حذفی ندیدم

بهاروند درمورد استفاده از لوگوی باشگاه پرسپولیس روی سکوی مراسم برگزاری اهدای جام فینال جام حذفی گفت: من این لوگو را ندیدم اما پیگیری می کنم.

یک ماه پیش از برگزاری لیگ هجدهم قرعه کشی را انجام می دهیم

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره برنامه فصل آتی لیگ برتر گفت: این رقابت ها در زمان مقرر برگزار می شود. یک ماه پیش از برگزاری لیگ هجدهم قرعه کشی را انجام می دهیم تا تیم ها بدانند باید با چه حریفانی بازی های تدارکاتی برگزار کنند.

مدیران سرخابی های پایتخت به سازمان لیگ بیایند و درآمد ناشی از تبلیغات محیطی را تعیین تکلیف کنند

بهاروند درباره پرداخت نشدن حق باشگاه ها از درآمد تبلیغات محیطی لیگ برتر گفت: طلب کار و بدهکاری در این زمینه وجود ندارد چراکه تمام تیم ها زیرنظر سازمان لیگ فعالیت می کنند. مدیران باشگاه ها به سازمان لیگ بیایند و مستندات را ببینند. به صورت شفاهی نمی توان حرفی زد چرا که اسناد نشان می دهد چه حساب و کتابی بین استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ وجود دارد.

انتهای پیام/

اظهارات بهاروند درباره فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار