فراهانی: هندبال پایه مورد غفلت قرار گرفته است

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: متاسفانه در چند سال گذشته هندبال پایه مورد غفلت قرار گرفته است اما از سال بازیکنان در کنار هم تمرین می کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا از ۲۲ شهریور تا ۲ مهر ماه به میزبانی اردن برگزار می شود و ۴ تیم اول، سهمیه جام جهانی را کسب خواهند کرد.


مهدی فراهانی سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان درگفت وگو با رادیو با اشاره به دعوت از ۵۴ بازیکن به اردوی آماده سازی اظهار کرد: این اردو با حضور دو گروه ۲۷ نفری از 4 اردیبهشت آغاز شد  گروه اول ۳ روز در سالن فدراسیون هندبال تمرینات خود را پیگیری کرد  و قرار است که گروه دوم هم به همین صورت در این اردو حاضر شوند.

او افزود:   ۲۲ اردیبهشت ماه مرحله دوم اردوبا حضور ۲۴ نفر پیگیری می شود و در نهایت ۱۸ نفر برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند. 

فراهانی ادامه داد: دو سال است که تیم ملی نوجوانان در غالب تیم ملی نونهالان تمرینات را شروع کرده است  و این تمرینات ۱۰ دوره به طور مداوم ادامه داشت. امسال نیز تیم نو نهالان به اسم تیم ملی نوجوانان فعالیتش را آغاز کرد  تا در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و سهمیه مسابقات جهانی که به میزبانی اردن برگزار می شود شرکت کند

او درباره پیش بینی عملکرد بازیکنان در مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا عنوان کرد: متاسفانه در چند سال گذشته هندبال پایه مورد غفلت قرار گرفته است و طبیعتا نتایج خوبی نگرفتیم. ولی از جام ریاست جمهوری سال ۹۴  بازیکنان دور هم جمع شدند و تمرینات خوبی داشتند در ضمن بازیکنان ما در تورنمنت قطر هم نتایج خوبی کسب کردند و اگر طبق برنامه جلو برویم، نتایج درخشانی را کسب و سهمیه جهانی را هم بدست خواهیم آورد. 

 

انتهای پیام/

اظهارات فراهانی درباره وضعیت تیم هندبال پایه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار