لزوم برخورد جدی با واردات بی رویه و قاچاق

امام‌جمعه شهرک طالقانی گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و کارگران، دولت باید با ۲ مقوله واردات بی‌رویه و قاچاق کالا به‌طور جد مقابله کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام هاشمی، امام‌جمعه شهرک طالقانی بیان داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان و کارگران ، دولت باید با 2 مقوله واردات بی‌رویه و قاچاق کالا به‌ طور جد مقابله کند، دشمن هم‌اکنون تمرکز خود را بر جنگ اقتصادى و جنگ فرهنگى  با کشورمان هدف قرار داده است .

وی با اشاره به مقابله با طراحی اقتصادی دشمن افزود: حمایت از کالاى ایرانى، یکى از بهترین و مؤثرترین شیوه ‏هاى مقابله با طراحى اقتصادى دشمن است و راه مقابله با جنگ اقتصادى، تکیه‌بر توانایى‏ ها و ظرفیت‏ هاى داخلى است.

هاشمی با تاکید بر اشتغال جوانان عنوان کرد: کمک به حفظ و افزایش اشتغال نه ‌تنها خدمت به جامعه کارگرى است؛ بلکه زمینه‏ ساز اشتغال جوانان و کاهش معضل بیکارى و حفظ شأن و منزلت خانواده‏ هاى ایرانى به شمار مى‏آید.

امام‌جمعه شهرک طالقانی گفت: اگر سازمان‏ ها و نهادهاى تحت امر دولت به ‏صورت متمرکز در خرید اقلام مصرفى، حمایت از کالاى ایرانى را مدنظر داشته و براى خانواده بزرگ 3 ‌میلیونی خود به ‏صورت متمرکز خرید اقلام ساخت داخل را برنامه‏ ریزى و مدیریت کنند، به‌ یقین، یکى از مصادیق بارز و اساسى حمایت از کالاى ایرانى در عمل تحقق پیدا خواهد کرد.

هاشمی در پایان گفت : در کل کشور نزدیک به ۳۶۰۰ دستگاه اجرایى دولتى وجود دارد که بیش از 3 میلیون نفر را در استخدام رسمى خود دارند، اگر اعتقادى به حمایت از کالاى ایرانى در بدنه دولت وجود داشته باشد و اقدامى در این زمینه صورت گیرد،بى‏ شک ثمرات آن به‌سرعت در بخش تولید و اشتغال کشور خود را نشان داده و روند افزایش تولید، ارتقاى کیفیت و کاهش بیکارى را در اندک زمانى به بار خواهد آورد و خانواده ‏هاى ایرانى از ثمرات آن به ره‏مند خواهند شد.

انتهای پیام/م

تلاش برای حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار