استفاده مسئولان خرد وکلان از خودروهای ایرانی

امام جمعه خرمشهر گفت: استفاده از کالای ایرانی ابتدا باید از دولتمردان و مسؤولان آغاز شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام سید نبی موسوی امام جمعه خرمشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، گفت: دوران قبل از ظهور امام زمان دوران سختی است، در دوران همه ائمه اطهار و پیامبر اکرم مشکلات فراوانی وجود داشت.

وی افزود: اهل‌بیت عصمت و طهارت با وجود همه مشکلات بر اصول خود پافشاری کردند، ما باید نیز مشکلات را تحمل کنیم تا امام زمان به هنگام ظهور عدالت را به گیتی هدیه کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: باید از روزهای باقی‌مانده ماه شریف شعبان و به ویژه از سحرهای این ماه استفاده کنیم.

موسوی افزود: استفاده از کالای ایرانی ابتدا باید از دولتمردان و مسؤولان آغاز شود، مسؤولان خرد و کلان باید از خودروهای ایرانی استفاده کرده و هوس‌ها را رها کنند.

وی بر نقش جدی رسانه‌ها در حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: رسانه‌های و فضای تبلیغاتی کشور باید در امر حمایت از کالای ایرانی با جدیت وارد شوند و کالا‌های مرغوب داخلی را در معرض نمایش و معرفی قرار دهند.

امام جمعه خرمشهر با تأکید بر اینکه اکنون جنگ نظامی توهمی بیش نیست، افزود: در مدت ۸ سال آمریکا و اسرائیل تمام امکانات خود را در سوریه به میدان آوردند اما ناکام ماندند، جمهوری اسلامی ایران نیز به مدت ۴۰ سال با قاطعیت آمریکا را از سرزمین خود دور کرده و همچنان نیز اجازه ورود آنها را به کشور نمی‌دهد و این عزت به حساب می‌آید.

موسوی گفت: البته دشمن اکنون جنگ فرهنگی و اقتصادی را به ما تحمیل کرده است و در این زمینه برنامه دارند و کار می‌کنند.

انتهای پیام/د

حمایت از کالای ایرانی

برچسب ها: نمازجمعه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.