زنی که ۳۸ سال اشتبا‌ها مادر یک نوزاد غریبه بود! +تصاویر

یک زوج پس از گذشت ۳۸ متوجه شدند که نوزاد آن‌ها در بیمارستان تعویض شده و آن‌ها یک نوزاد غریبه را اشتبا‌ها به جای پسر خود بزرگ کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک خانواده برزیلی  پس از گذشت 38 متوجه شدند که نوزاد آنها در بیمارستان تعویض شده و آنها در واقع یک نوزاد غریبه را اشتباها به جای پسر خود بزرگ کرده اند. " رادیجنا" به همراه همسرش "جرالدو گسپر" در سال 1980 " روموآلدو" را از بیمارستان تحویل گرفته بودند. این راز پس از آن فاش شد که پسر آنها در ماه فوریه اقدام به  انجام آزمایش DNA کرد. این آزمایش نشان داد که روموآلدو فرزند این زوج نیست و در بیمارستان تعویض شده است.

زنی که 38 سال اشتباها مادر یک نوزاد غریبه بود!  تصاویر

بنا به گفته این زوج  اهل " جوروایا " در جنوب شرقی برزیل آنها اندکی پس از رشد و نمو فرزند خود به تفاوت های ظاهری  بین او و خودشان پی برده بودند. پس از این حقیقت تلخ این زوج از مسئولان بیمارستان درخواست کردند اسامی تمام نوزادانی را که بین تاریخ 1 تا 7 اکتبر 1980 در این بیمارستان بدنیا آمدند در اختیار آنها قرار دهند. در لیست ارائه شده توسط بیمارستان فقط دو نوزاد پسر وجود داشت که این زوج احتمال دادند نوزادی با نام "نوئل" می تواند فرزند واقعی آنها باشد. آنها پس از جستجوهای فراوان سرانجام دریافتند که پسر واقعی آنها در سن کودکی از دنیا رفته است. با این وجود این زوج هنوز متقاعد نشده اند و بر این باورند که پسر واقعی آنها زنده است. " رادیجنا " در این خصوص گفت: " قلبم به من می گوید پسرم نمرده و هنوز زنده است. من روزی با او دیدار خواهم کرد."

زنی که 38 سال اشتباها مادر یک نوزاد غریبه بود!  تصاویر

از طرفی روموآلدو نیز پس از جستجوهای زیاد توانست پدر و مادر واقعی خود را پیدا کند. آزمایش مجدد DNA نشان داد که "اسوالدو " و "والدوینا د لیما " والدین واقعی او هستند. او همچنین متوجه شد که دارای هشت خواهر و برادر است.

انتهای پیام/

پسری که پس از 38 سال والدین واقعی اش را پیدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار