مسؤول سازمان بسیج اساتید اصفهان خبر داد:

برگزاری همایش فرهنگی اساتید اصفهان

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: همایش فرهنگی ورزشی با حضور هزار استاد و خانواده آن‌ها در درچه برگزار شد.

محمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به مصادف شدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و روز گرامیداشت استاد اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان همایش فرهنگی تفریحی و ورزشی را در تاریخ 13 اردیبهشت‌ ماه جاری در اردوگاه فرهنگی شهدا سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) برگزار کرد.

وی برنامه‌های این همایش را سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مولودی‌خوانی، برگزاری غرفه‌های فرهنگی و کتاب، مسابقات ورزشی و فرهنگی، کارگاه ویژه کودکان و نوجوانان و برنامه‌های فرهنگی دیگر نام برد.

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با تأکید بر خانواده محور بودن برنامه‌های بسیج اساتید استان تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی در شرایطی که دشمن با تمام توان فرهنگی و اقتصادی خود در حال جنگ نرم و جنگ اقتصادی علیه مردم غیور ایران اسلامی است و تلاش می‌کند بذر ناامیدی و یأس را در دامان این مردم بکارد باعث ایجاد وحدت و مودت میان اساتید و تعامل اساتید از دانشگاه‌های مختلف استان و دانشگاه اصفهان به‌ صورت خاص می‌شود.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: این همایش به‌ صورت سالانه برگزار می‌شود و از نمونه‌های خوب همکاری مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بسیج اساتید و دانشگاه اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار