اعضای باند سارقان مزارع و باغ ها در خوی به دام پلیس افتادند

رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از انهدام باند سارقان مزارع و باغ‌ها و اعتراف به ۳۲ فقره سرقت در خوی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ کارآگاه "سامان غنی زاده" رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: از چند هفته قبل گزارش سرقت از مزارع و باغ‌های اطراف شهرستان "خوی"، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت‌ها صادر و پلیس آگاهی شهرستان خوی ماموریت یافت مراتب را به طور ویژه پیگیری کند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان با تحلیل نحوه سرقت‌ها و گشت زنی‌های نامحسوس به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عاملان سرقت‌ها را برای پلیس نمایان می‌ساخت.
غنی زاده تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات و با تعقیب و مراقبت‌های پوششی، توانستند متهمان مورد نظر را دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۳۲ فقره سرقت از مزارع و باغ‌های اطراف شهرستان معترف شدند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودرو که در امر سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و توسط مالباختگان شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، یاد آور شد: در ریشه یابی این سرقت‌ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه‌های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را به راحتی فراهم می‌سازد.
انتهای پیام/ح


انهدام باند سارقان مزارع وباغ‌ها در خوی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.