فتحی:تبانی در شهرآرد ۸۸ صحت ندارد/ از شفر و بازیکنان خارجی حمایت می‌کنم

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: تبانی در شهرآرد ۸۸ صحت ندارد و سرخابی‌ها با جدیت تمام به مصاف یکدیگر رفتند.

فتحی:تبانی در شهرآرد ۸۸ صحت ندارد/ از شفر و بازیکنان خارجی حمایت می‌کنمامیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره با ارسال لایحه دفاعی این باشگاه به دادگاه cas درباره‌ی موضوع سوپر جام گفت:در حال حاضر فرصت داریم تا این لایحه را تکمیل کنیم و پس از آماده سازی تمام قسمت‌های آن، این پرونده را ارسال خواهیم کرد. این پرونده طی چند روز آینده به دادگاه بین المللی ارسال خواهد شد تا موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

فتحی درباره دربی ۸۸ و اینکه شایعه شده پرسپولیسی‌ها خشن بازى کرده اند و در این بازى تبانی صورت گرفته افزود: برخی‌ها به اشتباه می‌گویند دربی ۸۸ میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال با تبانی برگزار شده که این مسئله صحت ندارد و تنها موضوع این دیدار خشونت بازیکنان تیم پرسپولیس بود. آن‌ها با جدیت تمام در این دیدار حضور یافتند و باعث شدند تا طارق همام، بازیکن عراقی تیم ما مصدوم شود.

از وینفرد شفر حمایت کامل می‌کنم

سرپرست باشگاه استقلال تهران درباره‌ی آخرین وضعیت شفر و بازیکنان خارجی این تیم گفت: ما کماکان به حمایت از شفر ادامه خواهیم داد. بازیکنان خارجی تیممان در حال پیشرفت هستند. برای شفر و بازیکنان خارجی تا نیم فصل هیچ تصمیمی گرفته نمی شود.

فتحی در پایان افزود: ما در حال حاضر به دنبال ادامه همکاری با کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال هستیم و تا نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان هیچ تصمیمی برای تقویت تیم و افزودن یک دستیار ایرانی به این تیم نخواهیم گرفت.


بیشتر بخوانید:کمیته فنی استقلال تشکیل جلسه داد

مرد دوست داشتنی استقلال نا محسوس کنار گذاشته شد

حضور مدافع استقلال در ساختمان مورد علاقه کی روش


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست استقلال درباره با دربی 88

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار