برای اولین بار در خوزستان؛

برگزاری اردوی تیم ‌ملی بسکتبال جوانان به میزبانی ماهشهر

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان از برگزاری اردوی تیم ‌ملی بسکتبال جوانان برای اولین ‌بار در خوزستان به میزبانی ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به برگزاری اردوی تیم ‌ملی بسکتبال جوانان به میزبانی شهرستان ماهشهر بیان داشت: این اردو از روز سه‌شنبه هفته جاری به مدت 4 روز برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: 6 ورزشکار خوزستانی نیز در این اردو شرکت می کنند.

نصیری هدف از میزبانی مسابقات انتخابی تیم‌ملی و رقابت‌های کشوری و همچنین میزبانی اردوهای تیم‌ملی را افزایش مهارت و توان فنی ورزشکاران، مربیان و داوران استان و افزایش تعداد ملی‌پوشان در تیم‌های ملی مختلف عنوان کرد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه گرفتن چنین میزبانی ‌هایی بار روانی مثبتی را در جامعه ورزش استان و همچنین علاقه‌مندان به ورزش ایجاد می‌کند اذعان داشت: همچنین سبب افزایش میل و رغبت جوانان برای آمدن به سمت رشته‌های ورزشی خواهد شد.

وی افزود: در نهایت نیز گرفتن این چنین میزبانی‌هایی به رشد و توسعه هر چه بیش تر رشته‌های ورزشی در استان کمک می‌کند و می‌توانیم بیش از پیش شاهد موفقیت ورزش خوزستان در کشور باشیم.

انتهای پیام/گ

برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار