شهردار منطقه 5 کرمانشاه گفت: منطقه 5 کرمانشاه 23 شهرک دارد و از جمله مناطقی است که دارای بافت حاشیه نشینی است.

منطقه 5 کرمانشاه دارای بافت حاشیه نشینی استسوری  شهردار منطقه 5 کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: در مناطق حاشیه نشینی شهروندان همواره با مشکلاتی روبه رو هستند که نبود زیر ساخت مناسب ؛نداشتن تعادل بین سرانه فضاس سبز و کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی از جمله این مشکلات است.

وی گفت: هدف ما ارتقا خدمات کیفیت شهری است و با توجه به اعتبارات محدود شهرداری ها سعی می کنیم که بتوانیم اقدامات شاخصی انجام دهیم.

سوری افزود: فرهنگ سرایی در پارک ملت در منطقه 5 کرمانشاه در حال احداث است که در مراحل پایانی قرار دارد و بزودی تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: از اقداماتی که در منطقه 5 کرمانشاه اجرا شده است می توان به جنگل کاری 4 هزار کیلومتر و 300 مورد زیرسازی و آسفالت کوچه ها اشاره کنیم.

سوری هم چنین به نامگذاری کوچه ها در بعضی از محلات منطقه 5 اشاره کرد و گفت: تابلوهای شهرک دانش آماده شدند و بزودی نصب خواهندشد.

وی گفت: با احداث 3 پارک در منطقه سعی شده است تا بتوانیم توازنی در فضای سبز این منطقه در مقایسه با مناطق دیگر شهر ایجاد کنیم.

سوری گفت: بحث بهداشت محیط نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است و معابر اصلی و پیاده رو ها روزانه توسط پاکبان های عزیز پاکسازی می شوند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در فضای شهری و کوچه ها می توانند با شماره 137 تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

منطقه 5 کرمانشاه 23 شهرک دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.