استاندار آذربایجان شرقی ؛

زنگ "سپاس معلم" در تبریزنواخته شد

زنگ "سپاس معلم" در گرامی داشت هفته معلم، امروز در تبریز به صدا در آمد.

نواخته شدن زنگ به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به جایگاه والای معلم و حساسیت بالای این حرفه در جامعه گفت: امروزه معلمان در کنار آموزش علم و دانش و تربیت جسمی و روحی دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم، باید چگونه اندیشیدن و تفکر را هم به آنان بیاموزند.


وی افزود: به یقین با تربیت درست دانش آموزان در سایه تلاش‌های خستگی ناپذیر معلمان و همگامی خانواده دانش آموزان با معلمان، جامعه به سمت پیشرفت و تعالی سوق یافته و رشد و توسعه روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی را شاهد خواهیم بود.


ضیاء الله اعزازی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی هم سرمایه اصلی هر کشور را نیرو‌ی انسانی دانست و گفت: این معلمان هستند که تربیت کننده این سرمایه اثر بخش در کشورند و اگر از ظرفیت و توانایی‌های خود برای تربیت شاگردانشان استفاده کنند، می‌توانند جامعه را اصلاح کنند.


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید؛ مرتضی مطهری تصریح کرد: امروزه اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت، انتقال اهداف و آرمان‌های شهدا به دانش آموزان و ادامه راه آنان است.


به گفته جعفر پاشایی، آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در زمینه‌های مختلف در کشور پیشتاز بوده و این مهم به همت معلمان و کارکنان این حوزه به دست آمده است.


یادآور می‌شود: در پایان مراسم نواخته شدن زنگ "سپاس معلم" از ۱۳ معلم منتخب و برگزیده هم تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

 

نواخته شدن زنگ "سپاس معلم"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار