بخش آنکولوژی بیمارستان طالقانی با کمبود تخت مواجه است

رییس بیمارستان طالقانی استان کرمانشاه گفت: 600نفر در ماه به بخش آنکولوژی این مرکز درمانی مراجعه می کنند.

بخش آنکولوژی بیمارستان طالقانی با کمبود تخت مواجه استفرهادی رییس بیمارستان طالقانی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:بخش انکولوژی بیمارستان طالقانی به دو قسمت بستری و سرپایی تقسیم می شود.

وی گفت: در بخش بستری بیماران سرطانی که نیاز به بستری طولانی مدت و رادیوتراپی یا پیگیری درمان نیاز دارند اختصاص دارد و بخش سرپایی مخصوص بیماران شیمی درمانی است.

فرهادی افزود: در بخش بستری 35 تخت و در بخش سرپایی تخت تخت برای بیماران وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود تخت برای بیماران سرطانی در بیمارستان طالقانی گفت: باید فضای مناسبی برای این بیماران در نظر گرفته شود که متاسفانه بیمارستان طالقانی این امکان مناسب را ندارد و با مشکل  کمبود تخت و فضای کافی در بخش انکولوژی مواجه است.

فرهادی افزود:  در بخش انکولوژی باید فضای مناسبی برای بیماران اختصاص یابد با توجه به اینکه امید به زندگی برای این افراد بسیار مهم است و باید محیط مناسبی نیز برای تقویت روحیه این افراد فراهم شود.

وی گفت: بیمارستان امام رضا کرمانشاه در حال احداث مرکز انکولوژی 120 تخت خوابی است که با پایان کار این مرکز بیماران نیز به این قسمت منتقل می شوند تا در مرکزی با  امکانات و فضای مناسب تری درمان شوند.

فرهادی گفت:  دو بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان طالقانی راه اندازی کردیم که تجهیزات ان  تهیه شده است و بزودی نصب می شود که این دو قسمت 28تخت داردکه مجموع تخت های مراقبت های ویژه به بیش از 40 تخت می رسد.

وی از توسعه اتاق عمل بیمارستان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو اتاق عمل با 13 تخت داریک که قرار است تخت های دیگری به این بخش افزوده شود.

فرهادی گفت:  بخش اورژانس این بیمارستان نیز با  با فضای بیشتر در اسفندماه سال جاری راه اندازی می شود.

 

انتهای پیام/ز

توسعه اتاق عمل بیمارستان طالقانی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.