حضور ۲ گیلانی در اردوی تیم ملی سامبو

۲ ورزشکار گیلانی در اردوی آمادگی تیم ملی سامبو حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ میثم خرقه پوش مسئول روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان گفت:دراردوی تیم ملی سامبو مردان ایران که با حضور ۱۲ ورزشکار در تهران برپا شده، ۲ ورزشکار گیلانی حضور دارد.
وی افزود: عباس عموپور در وزن ۵۲- کیلوگرم و علیرضا چراغی در وزن ۶۸- کیلوگرم، در اردوی تیم ملی سامبو برای حضور در رقابت‌های آسیایی حضور دارند.
مسئول روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: تیم ملی سامبو ایران خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده می‌کند.
میثم خرقه پوش تصریح کرد: مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، از ۲۷ مردادماه تا ۱۱ شهریورماه امسال در رشته‌های ورزشی مختلف و با حضور تیم‌های قاره کهن در جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.

سامبو (مبارزه بدون سلاح) یک ورزش رزمی روسی است که در دهه ۱۹۲۰ در ارتش سرخ شوروی به منظور تقویت توانایی مبارزه تن‌به‌تن سربازان پایه‌گذاری شد. این رشته بر فنون گلاویزی و پرتابی تاکید دارد و تلفیقی از موثرترین تکنیک‌های چندین رشته دیگر از جمله جودو ژاپنی، کشتی آزاد و فرنگی و سبک‌های محلی کشتی آسیای میانه و قفقاز است و در ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت دارد.

انتهای پیام / ق

دعوت ۲ گیلانی به اردوی تیم ملی سامبو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.