بهنام فر: امیدوارم پاسخگوی اعتماد جامعه کاراته باشم/ رده پایه نیاز به مسابقات تدارکاتی دارد

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان گفت: امیدوارم با کسب نتایج درخشان بتانم پاسخگوی اعتماد فدراسیون و جامعه کاراته باشم.

مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور در مسابقات آسیایی ژاپن بیان کرد: تیم ملی کاراته در رده پایه امشب ساعت ۲۳ عازم کشور ژاپن است تا با حضور موفق در مسابقات آسیایی بتواند سهمیه المپیک جوانان را بدست آورد.

او ادامه داد: مسئولان فدراسیون با وجود محدودیت مالی که داشتند تیم را کامل به این رقابت‌ها اعزام کردند و من امیدوارم با نتیجه درخشان بتوانم پاسخگوی اعتماد مسئولان و جامعه کاراته باشم.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه ۵ مرحله اردو را به خوبی برگزار کردیم و رضا عزیزی مربی تیم توانست ملی پوشان را از نظر روحی و روانی آماده مسابقات کند و با شرایط خیلی خوبی به ژاپن سفر می‌کنیم.

رده پایه نیاز به مسابقات تدارکاتی دارد

بهنام فر بیان کرد: یکی از نیاز‌های رده سنی پایه حضور در مسابقات تدارکاتی است تا بتوانند با کسب تجربه بهترین عملکرد را در رقابت‌های اصلی داشته باشند. متاسفانه این خلا به دلیل کمبود بودجه در تیم‌های رده پایه احساس می‌شود و در این مدت نتوانستیم در هیچ دیدار تدارکاتی حاضر شویم البته مسئولان فدراسیون با وجود نبود بودجه کافی تیم کامل را به رقابت‌ها اعزام کردند تا به نوعی حسن نیت خود را ثابت کنند.

او درباره حریفان تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی گفت: نفرات اول و دوم رنکینگ جهان از کشور ژاپن هستند که به دلیل میزبانی از شرایط خیلی خوبی در رقابت‌ها بهره می‌برند و کار برای ما کمی سخت است. البته کشور قزاقستان و امارات هم تیم‌های بسیار قوی هستند و امیدوارم بتوانیم با پیروزی برابر این تیم‌ها هم با دست پر به کشور بازگردیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان خاطر نشان کرد: کشور‌های مختلف روی رده‌های پایه خود سرمایگذاری کردند چرا که این رده پس از حضور در المپیک جوانان برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌شود و این بهترین پشتوانه سازی برای رده بزرگسالان است. با این وجود امیدوارم تیم ملی کشورمان با کسب سکو‌های قهرمانی خبر‌های خوبی برای جامعه کاراته داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار