بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان فارس به رقابت می‌پردازند.

سید امیرعباس جلالی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و هر شهرستان تا ۲۵ اردیبهشت ماه برای برگزاری این آزمون مهلت دارد، گفت: سه هزار و ۷۰۰ نفر در کل استان فارس برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر شهرستان‌ها برگزاری مسابقات قرآن را به دو هفته پایانی اردیبهشت‌ماه موکول کرده‌اند، افزود: در شیراز نزدیک به هزار و ۷۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

جلالی ادامه داد: مسابقات قرآن مرحله شهرستانی شیراز ویژه آقایان در رشته‌های اذان، دعاخوانی، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز و حفظ ۵ جز، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته در حرم سید علاء الدین حسین (ع) برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان فارس با بیان اینکه مسابقات شفاهی بانوان شیراز نیز از روز سه‌شنبه این هفته تا سه‌شنبه هفته آینده در اداره کل اوقاف استان فارس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف فارس در رشته‌های معارفی نیز ۱۰ خردادماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

ثبتنام سه هزار و ۷۰۰ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.