اسماعیل هنیه: نبرد با دشمن اسرائیلی تا زمان برافراشته شدن پرچم‌های پیروزی بر فراز فلسطین ادامه دارد

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت این جنبش به وارد آوردن ضربات به رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد تا زمانی که پرچم‌های پیروزی بر فراز فلسطین برافراشته شود.

اسماعیل هنیه: نبرد با دشمن اسرائیلی تا زمان برافراشته شدن پرچم‌های پیروزی بر فراز فلسطین ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت این جنبش به وارد آوردن ضربات به رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد تا زمانی که پرچم‌های پیروزی بر فراز سرزمین فلسطین برافراشته شود.

اسماعیل هنیه در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر‌های شهدای گردان‌های عزالدین القسام گفت: نبرد با دشمن اسرائیلی ادامه دارد و شهادت شش نفر از عناصر گردان‌های عزالدین القسام، یکی از ایستگاه‌ها در این نبرد بود که باعث تقویت حرکت با ثبات‌تر و با اعتمادتر خواهد شد.

وی افزود: این خون‌ها برای حماس و ملت ما ارزشمند و گرامی است. در نبرد با این دشمن، ضرباتی به آن وارد خواهیم آورد تا ان شاء الله به لحظه‌ای برسیم که در آن پرچم‌های پیروزی و آزادی را در سرزمین فلسطین به اهتزاز درآوریم.

شاخه نظامی جنبش حماس نیز ضمن انتشار جزئیاتی از نحوه شهادت شش عضو گردان‌های شهید عزالدین قسام، بر ادامه راه جهاد و مقاومت تا تحقق وعده خداوند برای پیروزی و آزادی تأکید کرد.

این گردان‌ها با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های مقاومت در حال اجرای مأموریت امنیتی و میدانی بزرگی بودند و بزرگترین شبکه تجهیزات جاسوسی را که طی یک دهه اخیر توسط اشغالگران در نوار غزه نصب شده بود ردیابی می‌کردند. اشغالگران در این تجهیزات جاسوسی مواد منفجره کارگذاشته بودند و این نیرو‌های مقاومت حین خنثی سازی آن به شهادت رسیدند. حماس اعلام کرد در آینده جزئیات بیشتری از این رویداد منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار