وظیفه همگانی در تربیت نیروی همتراز انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در این نظام اگر ما بتوانیم در تربیت وحدت رویه داشته باشیم، می‌توانیم كشور را نجات دهیم و همه مسئولین وظیفه دارندبتوانیم نیروی همتراز انقلاب اسلامی تربیت كنیم.

با وحدت رویه در تربیت می‌توانیم كشور را نجات دهیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سردار مظاهر مجیدی،فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان امروز در همایش معلم و تحقق جامعه مهدوی در جمع مسئولین و معلمین اداره كل آموزش و پرورش استان همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، به خصوص شهدای آموزش و پرورش و تبریك هفته معلم، اظهار داشت: آن چیزی كه باعث شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و مؤثر بود نقش معلم بود كه توانست نیروی تراز اول انقلاب را تربیت كند.

وی گفت: نمونه بارز این نقش مهم علامه شهید مطهری بود كه سهم بسیار عظیمی در انقلاب اسلامی داشت و تفكرات این شهید والامقام در آموزش و پرورش راه پیدا كرد و درس بزرگی را به ما داد و ما قدردان زحمات این استاد شهید هستیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح كرد: شهید مطهری مطالبی را برای رشد و تربیت جامعه ما داشت و به عنوان یك نیاز جدید ورود پیدا كرد و این راه یك راه طولانی و صراط مستقیمی است كه امروز ما به این راه نیاز داریم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم نیروی مومن داشته باشیم نتیجه زحمات معلمین است؛ بنابراین معلمان باید قدر خود را بدانند و ما نیز به آنها افتخار می‌كنیم.

سردار مجیدی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هزینه‌های اداره آموزش و پرورش افزود: هزینه كردن در آموزش و پرورش هدر رفتن پول و سرمایه نیست بلكه سرمایه‌گذاری است چراکه به منظور تربیت نیروی جوان بوده و این همان روشی است كه انبیاء(ع) داشتند و این رسالت بزرگ بر دوش شما معلمین است.

وی در ادامه خطاب به معلمین با بیان اینکه شهدا پرورش یافته شما هستند، تاكید كرد: این نكته بسیار مهم است كه شرایط مختلف زمانی را بشناسیم و وظیفه خود را بدانیم و از خداوند بخواهید این توفیق را به شما بدهد و آن رسالت خود را انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم در فروردین امسال در بارگاه مطهر امام رضا(ع) گفت: امروز باید بیانات مقام معظم رهبری را استفاده و كلیدواژه هایی كه در فروردین ماه امسال بكار بردند در كلاس درس استفاده شود چرا كه بسیار تاثیرگذار است و این كلیدواژه ها شامل شعار انقلاب اسلامی، ظرفیت‌ها، موانع، سبك زندگی اسلامی و حمایت از كالای ایرانی است.

وی افزود: بهترین عمل كار كردن بر رفتار و كردار دانش آموزان مدرسه است كه هر موضوعی را برای كشور تبیین كنیم و بیانات مقام معظم رهبری را برای دانش آموزان به گفتمان تبدیل كنیم كه اثرگذار است.

سردار مجیدی با اشاره به فرمایشات رهبری در ادامه بیان كرد: یكی از عواملی كه در كشور ما وجود دارد قبیله‌گرایی و حزب‌گرایی است كه معلمین نباید نگاه حزبی در آموزش و پرورش داشته باشند.

وی خاطر نشان كرد: در این نظام اگر ما بتوانیم در تربیت وحدت رویه داشته باشیم، می‌توانیم كشور را نجات دهیم و آن چیزی كه نگران‌كننده بوده این است كه بتوانیم نیروی همتراز انقلاب اسلامی تربیت كنیم نه فقط شما معلمین بلكه همه مسئولین وظیفه دارند.

در پایان این مراسم جهت تجلیل از مقام معلم به معلمین حاضر در همایش شاخه‌های گل اهدا شد.

انتهای پیام/خ

همه در تربیت نیروی همتراز انقلاب اسلامی وظیفه دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.