در سپاه باید «پیش روندگی» و «پیش برندگی» ملاک باشد

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: باید یک حرکت درونی یعنی پیش روندگی سپاه و یک حرکت بیرونی یعنی تاثیر گذاری در مجموعه‌ی انقلاب و نظام در سپاه صورت گیرد.

در سپاه باید «پیش روندگی» و «پیش برندگی» ملاک باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجرگفت: باید یک حرکت درونی یعنی پیش روندگی سپاه و یک حرکت بیرونی یعنی تاثیر گذاری در مجموعه‌ی انقلاب و نظام در سپاه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این دو حرکت باید به موازات هم انجام گیرد، ادامه داد: اگر حرکت در درون و خانواده سپاه که آن حرکت «پیش رونده» و تعالی بخش است را انجام ندهیم، حرکت دوم که تاثیرگذاری بیرونی سپاه در پیشبرد مجموعه انقلاب است ناکام خواهد ماند.

سردار گزنی با اشاره به اینکه تقابل حق و باطل همیشه در طول تاریخ وجود داشته است افزود: پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه اصلی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است و همه افراد در انجام مسئولیت‌های خود باید شاخصه «پاسداری از انقلاب» را محوریت کار خود قرار دهند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در تشریح اهداف دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بر هم زدن نظم و امنیت کشور در کوتاه مدت، ضربه زدن به اقتصاد کشور و به وجود آوردن مشکلات معیشتی در راستای ایجاد ناامیدی مردم از نظام در میان مدت و براندازی و مقابله با نظام و انقلاب در بلند مدت از اهداف دشمن برای سرنگونی و نابودی انقلاب اسلامی است.

گفتنی است آئین تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید معاونت فرهنگی اجتماعی، سازمان فرهنگی خانواده و سازمان بسیج مهندسین صنعت، عمران و کشاورزی سپاه فجر فارس با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن گلزار مسئول سابق سازمان فرهنگی خانواده به عنوان مسئول جدید معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه فجر منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار سید سجاد فنایی تجلیل و سرگرد پاسدار ابوذر متقی پیشه فرمانده سابق سپاه پاسارگاد به عنوان مسئول جدید سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر فارس معرفی شد. همچنین با تجلیل از زحمات سرهنگ پاسدار قاسم علیپور، سرهنگ پاسدار سید سجاد پناهی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج مهندسین صنعت، عمران و کشاورزی سپاه فجر منصوب شد.
انتهای پیام/ر

آئین تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس

برچسب ها: سپاه ، صنعت ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.