بارسلونا 2-رئال مادرید 2/اشتباهات فاحش داوری نقش اول کلاسیکو

دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید در دویست و سی هشتمین ال کلاسیکوی تاریخ با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته سی و ششم لالیگا از ساعت 23 و 15 دقیقه بارسلونا و رئال مادرید در دویست و سی هشتمین ال کلاسیکوی تاریخ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

همانطور که پیش بینی می شد تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه چهار صاحب اولین موقعیت گلزنی شدند به طوری که مسی توپ را در داخل محوطه شش قدم در اختیار سوارز قرار داد که ضربه او با دخالت واران راهی کرنر شد.

پس از این موقعیت رونالدو می توانست در یک ضد حمله گل اول را بزند که اشتباه کمک داور موجب شد تا رونالدو از حرکت باز بماند.

پس از این اتفاق دو تیم موقعیت هایی را روی دورازه یکدیگر بوجود آوردند که راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد.تا اینکه در دقیقه 10 همکاری زیبای آبی آناری پوشان از وسط زمین با حرکت روبرتو شروع شد و او با سرعتی زیاد توپ را روی دروازه ناواس ارسال کرد که سوارز در تیر دوم با یک ضربه دقیقه والی و بر خلاف حرکت گلر رئالی ها اولین گل بازی را به نام خود ثبت کرد.

در حال تکمیل////بارسلونا یک-رئال مادرید یک/

دقیقه 14 اشتباه بازیکنان بارسلونا باعث شد تا رئالی ها در یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شوند که ارسال کروس به تیر دوم با ضربه سر بنزما جلو پای رونالدو افتاد که او توانست با یک بغل پا گل تساوی را بزند.پس از این گل رونالدو احساس مصدومیت کرد و دقایقی را در بیرون از زمین به مداوا پرداخت.

این هم هجدهمین گل رونالدو در ال کلاسیکو ها بود و توانست با رکورد دی استفانو اسطوره رئال برابری کند.هم گل چهارصدم رئال به بارسلونا در این دیدارها بود.

20 دقایق پایانی نیمه اول رئال با تسلط بیشتری بازی را ادامه داد و چند بار در آستانه گلزنی هم قرار گرفت که با بی دقتی رونالدو و  بیل این موقعیت ها از دست رفت.

دقیقه 27 مودریچ با یک پاس فوق العاده رونالدو را در یک موقعیت تک به تک با تراشتگن قرار داد که ضربه رونالدو  با واکنش دروازه بان بلوگرانا دور شد.یک دقیقه پس از این اتفاق شوت سر کش رونالدو به شکلی خطرناک از کنار تیرک عمودی بارسلونا به اوت رفت.

دقیقه 35 روی ضربه ایستگاهی مسی، اومتیتی در بهترین موقعیت توپ را به آسمان کوبید هرچند که قبل این اتفاق کمک داور افساید مدافع بارسلونا را اعلام کرده بود.

دقیقه 42 پاس کوتینیو، مسی را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد اما با خروج به موقع ناواس لئو نتوانست او را جا بگذارد،این موقعیت به راحتی هدر رفت.

در انتهای نیمه اول حرکت خطرناک گرت بیل روی پای اومیتی که از چشمان داور دور ماند و بدون اینکه کارتی برای بیل در بر داشته باشد.

در دقایق تلف شده نیمه نخست حرکت غیر عمد روبرتو با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا بارسایی ها با یک یار کمتر به رختکن بروند.

بارسلونا 2-رئال مادرید 2/اشتباهات فاحش داوری نقش اول کلاسیکو

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم رونالدو به دلیل مصدومیتی که پس از گل تساوی قوهای مادریدی برایش بوجودآمد به دلیل مصدومیت جای خود را به آسنسیو داد.

دقیقه 52 در حالی که داور می توانست خطای سوارز را روی واران اعلام کند اما بر خلاف تصور بازیکنان دو تیم از انجام این کار خودداری کرد تا باعث شود گل دوم آناری پوشان وارد دروازه ناواس شود.البته پس از دریافت این گل رئالی ها به سمت داور رفتند و معتقد بودند حرکت سوارز خط بوده است.

در حال تکمیل////بارسلونا یک-رئال مادرید یک/

دقیقه 58 والودرده تصمیم گرفت پائولینیو را به جای اینیستا وارد زمین کند تا این هافبک خلاق آخرین بازی خود را در ال کلاسیکو تجربه کند.

دقیقه 70 ارسال دقیقه سوارز از داخل زمین بارسلونا به مسی رسید که او می توانست با زدن گل سوم کار را یکسره کند که شوت او با عکس العمل اسنثنایی ناواس راهی کرنر شد تا همچنان امیدهای شاگردان زیزو برای برگشت به بازی زنده بماند.

سه دقیقه پس از این اتفاق  پاس آسنسیو بیرون محوطه جریمه به بیل رسید که او نیز با شوت استثنایی و دور از دستان تراشتگن توپ را به قعر دروازه بارسلونا فرستاد تا بازی به نتیجه تساوی برسد.

در حال تکمیل////بارسلونا یک-رئال مادرید یک/

در حالی که داور می توانست در دقیقه 76 خطای یوردی آلبا روی مارسلو در داخل محوطه جریمه را پنالتی برای رئال اعلام کند اما در یک حرکت جنجالی بازی را ادامه داد.

بارسلونا 2-رئال مادرید 2/اشتباهات فاحش داوری نقش اول کلاسیکو

در ادامه حملات دو تیم بی موثر بود در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا همچنان شاگردان والورده با 42 بازی بدون شکست به آینده امیدوار باشند تا بتوانند فصل را بدون شکستی به پایان برسانند از این حیثیت به سومین تیمی تبدیل می شوند که بدون شکست به قهرمانی می رسند.

به طور حتم مهم ترین چهره این بازی را میتوان داور بازی نامید که با اشتباهاتش موجب شد تا هر دو تیم از داوری متضرر شوند.

در جدول رده بندی لالیگا تیم بارسلونا با 87 امتیاز صدرنشین است.رئال مادرید هم با 72 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار